Haluan mafioso-tyylin mancaveen. Tummaa puuverhoilua seinille.
Mikä ratkaisu on ehdottomasti halvin?
Ajattelin ehkä hyvänlaatuista vaneria, joka petsataan? Levyjen väliset saumat peitetään listalla.

Se toimii.
Petsillä ja näkyvällä puun rakenteella tarvitaan kuten sanottu hyvää puusepäntyötä vanerissa.
En tiedä mitä mafiosostuk tarkoittaa, mutta sitä vastoin paneeliseinät englantilaisissa klassisissa ympäristöissä. Silloin tarvitaan hieman tukevampia profiililistoja ja enemmän listatyötä.
Me olemme itse tehneet sen, tosin ruotsalaisella tyylillä. Käytimme tavallista rakennus-/k-vaneria, jossa pahimmat kohdat tasoitettiin kevyesti ja epätasaiset kohdat hiottiin. Sitten peittomaalaus. Melkoista näpertelyä listojen kanssa, mutta lopputulos oli hyvä.

On varmaan parempi lisätä kuva siitä, miten haluat sen näyttävän.
Halvin vaihtoehto on varmaan liimata kiinni joku laminaattilattia 1-sauvamuodossa.

Oldboy Oldboy sanoi:
Se toimii.
Petsauksen ja näkyvän puupinnan kanssa tarvitaan, kuten sanottu, hyvälaatuisia puuvanerilevyjä.
En tiedä mitä mafiosostuk tarkoittaa, mutta sen sijaan paneeliseinät englantilaisissa klassisissa ympäristöissä. Silloin tarvitaan hieman vankempia profiloituja listoja ja enemmän listatyötä.
Olemme tehneet sen itse, mutta ruotsalaisella vivahteella. Käytimme tavallista rakennus-/k-vaneria, jossa pahimmat paikat täytettiin kevyesti pakkelilla, ja karheat kohdat hiottiin. Sitten peittomaalattiin. Melkoisesti näpertelyä listoilla, mutta lopputulos oli hyvä.
Kyllä, mutta englantilainen klassinen ympäristö kuulostaa siltä, mitä etsin. Millä maalasitte vanerin? Kuvat?

Maalasimme vaaleanharmaalla pellavaöljyvärillä.

Katson, jos voin ottaa muutaman kuvan viikonloppuna, (kun olen kotona päivänvalossa).

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.