8 339 lukukertaa ·
25 vastausta
8k lukukertaa
25 vastausta
Halkkijäämä kahden kipsilevyn välissä, mitä teen?
Niin minä teen. Toimii hyvin ja on erittäin vahva. Testasin irtonaisilla levyillä ennen asennusta ja paperiliima+nauha on _paljon_ vahvempi kuin pelkkä tasoite+nauha murtovoimissa.Kristofferm sanoi:
Tiedän, että se näyttää karkealta, mutta ajatuksena oli hioa hienommalla paperilla, mutta huomasin halkeaman ennen sitä.L Lechuza sanoi:Sinun pitää käyttää märkätilaliimaa, kun liimaat paperisuikaleita, muuten on riski irrottaa, mikä voi tapahtua tavallisella kangasliimalla, mitä olen aiemmin kokenut!
Muuten se on erittäin karkea pinta, riippuen valosta se kaikki näkyy valokuvatapetin läpi!
Napauta sormilla ja kuuntele, onko suikaleen takana ilmaa. Kittaa 1 kerta, liimaa uusi suikale märkätilaliimalla, kittaa ja maalaa. Jos on ilmaa takana, leikkaa se auki.
Kaasuvaahdon temppu, jonka mainitsin, on todella helppo ja on aina onnistunut minulle hyvin. Suosittelen sitä.
tarkalleen, yleensä leikkaan ne, tasoitan kerran, sitten liimaan nauhan poikittaissaumoihin. Tietysti voi myös tasoittaa poikittaissaumat j-tasoitteella, olen tehnyt niin viime töissä, mutta se vaatii tekniikkaa ja voi helposti tulla iso patti, jos ei ole tarpeeksi taitava.Kristofferm sanoi:
Ei, PL ei laajene. Koko uretaanin juttu on, että se laajenee ja tunkeutuu tyhjään tilaan. Jos haluat saada PL:ää sisään, sinun on luultavasti leikattava koko sauman matkalta, jotta saat suuttimen sisään ja voit levittää tarpeeksi PL:ää saadaksesi sen joka puolelle alle, sitten täyttää kipsilaastilla. Tyyliin.E Elnovis sanoi:
Ok sitten kokeilen tiivistesaumavaahdon.Kristofferm sanoi:
Ei, PL ei turpoa. Koko juttu tiivistesaumavaahdossa on, että se laajenee ja ryömii tyhjään tilaan. Jos haluat saada PL:n sisään, sinun täytyy luultavasti leikata koko sauman matkalta, jotta saat suuttimen sisään ja puristettua PL:ää riittävästi kaikkialle alle, sitten täyttää taas kipsilaastilla. Tavallaan.
Onnistuin löytämään videon, joka näyttää tekniikan. Ei paras ja pedagogisin, mutta, mutta.
Klikkaa tästä vastataksesi