Olen juuri asentanut liimapuupilarin toiseen ulkoseinään, siinä oli silloin ohut halkeama yhdellä puolella, kuitenkin nyt muutaman päivän jälkeen huomaan, että halkeama on kasvanut ja pidentynyt. Mitä voin nähdä, se on edelleen vain tällä yhdellä puolella. Tarvitsenko vaihtaa sen? liitän kuvan.