Olen juuri asentanut liimapuupilarin toiseen ulkoseinään, siinä oli silloin ohut halkeama yhdellä puolella, kuitenkin nyt muutaman päivän jälkeen huomaan, että halkeama on kasvanut ja pidentynyt. Mitä voin nähdä, se on edelleen vain tällä yhdellä puolella. Tarvitsenko vaihtaa sen? liitän kuvan.
 
  • Puupalkki talon ulkoseinässä, jossa halkeama näkyy. Oikealla on avoinna oleva ikkuna, joka päästää valoa sisälle.
  • Limträpelari ulkoseinässä, halkeama näkyvissä toisella puolella.
  • Limträpelari, jossa on halkeama, asennettuna ulkoseinään oven viereen. Näkyvissä myös oven saranat ja eristekerros.
Rickard.
Se on täysin rauhallista, puu vain tekee niin ;)
 
  • Tykkään
Krozz
  • Laddar…
Rickard. Rickard. sanoi:
Se on täysin rauhallista, vain jatka niin ;)
Kiitos vastauksesta :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.