Hei!

Meillä on kellariton talo vuodelta 2004, johon on muodostunut halkeamia.
Halkeamat ovat pieniä ja eripituisia.
Katso liitetty kuva.

Luuletteko, että tämä on jotain, mistä meidän pitäisi olla huolissamme?
Onko markkinoilla jokin tuote, jota voidaan käyttää "peittämään" halkeamat hyvällä tavalla?
 
  • Halkeama talon perustassa, jossa vihreä seinäpaneeli. Maassa näkyy muoviletku, lehtiä ja osa betonilaatasta.
Hei

Onko kukaan muu kohdannut tätä ongelmaa?
Onko mahdollista esimerkiksi tasoittaa se?
 
Ihan normaalia, jätetään se sikseen, mutta tarkkaile.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Ihan normaalia, anna olla, mutta seuraa.
Näyttää siltä, että kuitusementtilevy on haljennut. Oletan, että sinulla on perustus, jonka uloin kerros koostuu solumuovista ja kuitusementistä.

Tällaiset kantelementit voivat haljeta, jos ne on valmistettu tuoreesta solumuovista. Levyn voi vaihtaa, mutta se on vain esteettinen asia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.