Tänään meillä oli 5 vuoden tarkastus parvekkeista taloyhtiössämme. Koska olen huomannut, että on olemassa halkeama (noin 60 cm) (kuva 1) (korjaamatta) 2 vuoden tarkastuksesta lähtien ja osa pinnasta näyttää rappeutuneelta (kuva 2), oli kysymykseni tarkastajalle: "Onko tämä OK.
Vastaus oli: "Jos halkeama on alapuolella (kuva 1), se on virhe, joka on korjattava,
Kuva 2) Rappeutuminen oli vain pintahalkeamia, joten niiden kanssa pitää elää".

Kysymykseni on, onko tämä oikea taso:
1. että sen täytyy olla haljennut läpi alapuolelle ollakseen virhe.
2. Pinnalle rappeutuminen ei tullut huomautusta.

Kuva: 1 Halka betonipinnassa, jota mittaa muovinen viivain; mittakaava näyttää noin 5-6 cm pituisen halkeaman. Kuva otettu 2014.

Kuva: 2 Krackeloitunut betonipinta, jossa näkyy harmaita ja valkoisia laikkuja sekä pinnallisia halkeamia.

Kiitollinen vastauksesta.
 
Hei Foorumi!

Eikö ole ketään, joka tietäisi/ajattelisi jotain minun (eli asunto-osakeyhtiöyhdistyksen) mahdollisista tulevista ongelmista?
 
S
parvekkeet ovat aina tuleva ongelma.
se vaatii itse asiassa paljon, ettei betoniin tule kauniita halkeamia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.