Tänään meillä oli 5 vuoden tarkastus parvekkeista taloyhtiössämme. Koska olen huomannut, että on olemassa halkeama (noin 60 cm) (kuva 1) (korjaamatta) 2 vuoden tarkastuksesta lähtien ja osa pinnasta näyttää rappeutuneelta (kuva 2), oli kysymykseni tarkastajalle: "Onko tämä OK.
Vastaus oli: "Jos halkeama on alapuolella (kuva 1), se on virhe, joka on korjattava,
Kuva 2) Rappeutuminen oli vain pintahalkeamia, joten niiden kanssa pitää elää".
Kysymykseni on, onko tämä oikea taso:
1. että sen täytyy olla haljennut läpi alapuolelle ollakseen virhe.
2. Pinnalle rappeutuminen ei tullut huomautusta.