KnockOnWood sanoi:
On erittäin mielenkiintoista tämänkaltaisissa projekteissa, joissa rakennetaan uusi talo vanhan sisään. Se ikään kuin kääntää kaikki talonrakennuksen ajatukset päälaelleen.

Luulen, että olen vain lukenut siitä kaunokirjallisuudessa aiemmin. Minulla on hämärä muistikuva jostain Aksel Sandemosen kertomuksesta (Kyllä, se on oikein kirjoitettu), hänhän kirjoitti Jantelagenista, tiedättehän.
Oi, luulin, että oli yleistä käyttää olemassa olevaa rakennusta, onhan minulla niin hyvä tuuri, että voin rakentaa 3400 korkeutta ottamatta huomioon ladon kattokaltevuutta, se on ainakin minun maailmassani "no-brainer". :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.