On erittäin mielenkiintoista tämänkaltaisissa projekteissa, joissa rakennetaan uusi talo vanhan sisään. Se ikään kuin kääntää kaikki talonrakennuksen ajatukset päälaelleen.
Luulen, että olen vain lukenut siitä kaunokirjallisuudessa aiemmin. Minulla on hämärä muistikuva jostain Aksel Sandemosen kertomuksesta (Kyllä, se on oikein kirjoitettu), hänhän kirjoitti Jantelagenista, tiedättehän.