6 861 lukukertaa ·
14 vastausta
7k lukukertaa
14 vastausta
Gunnebo Ruuvi
Ostin tänään ensimmäisen ja viimeisen pakettini. Minun piti ostaa paketti 6X120 ulkotilaani varten, koska muut olivat loppumassa. Istuvuus oli huonoin kokemus tähän mennessä, luulin ottaneeni väärän kärjen, mutta ei, se oli oikea. Noin 30 ruuvista katkesi 5, olen aiemmin ruuvannut noin 200 enkä ole katkaissut yhtäkään, olen käyttänyt samaa poraa koko ajan. Olinko epäonninen vai ovatko ne niin huonoja, eivätkä ne olleet halpojakaan.
Ostin Gunnebo ankkuriruuvi kiinnittääkseni kaikki kulmaraudat, kun rakensin varastoa viime kesänä (nojoo, teen sitä yhä, mutta silti)
se oli huonoin paska mitä olen pitkään aikaan ostanut niin korkeaan hintaan q(;^
p Minulla on yksi paketti lojumassa, menin ostamaan esswe:n sijasta, dramaattinen ero.l Vaihdoin bittikärjen kahdesti ennen kuin tajusin, että ruuvinkanta oli arvoton :@
Teillä oli varmaankin huonoa tuuria Gunnebo's kanssa...
Olen itse kokeillut useimpia heidän ruuveistaan ja ne ovat todella, todella hyviä. Niiden katkeaminen tai taipuminen vaatii paljon. On tietenkin tärkeää käyttää oikeaa ruuvia tarkoitukseen. Itse olen siksi erittäin tyytyväinen Gunneboon.
...tai sitten minulla on ollut uskomaton onni
Olen itse kokeillut useimpia heidän ruuveistaan ja ne ovat todella, todella hyviä. Niiden katkeaminen tai taipuminen vaatii paljon. On tietenkin tärkeää käyttää oikeaa ruuvia tarkoitukseen. Itse olen siksi erittäin tyytyväinen Gunneboon.
...tai sitten minulla on ollut uskomaton onni
Olen todella tyytyväinen Gunneboon, Essveen ja Grabberiin, ne ovat toimineet todella hyvin minulle. Sitä vastoin Byggmax ja Biltema ovat olleet yleisesti ottaen huonompia. Harald Nyborg on kuitenkin toiminut hyvin, joten kaikki budjettiruuvit eivät ole huonoja. Useimmiten halvemmissa on vähän heikompia tai ruostumattomia ruuveja (pehmeitä!), jotka ovat arvottomia, omien kokemusteni mukaan.
Ei ole koskaan tapahtunut, kun olen ostanut essve ja grabber, mutta heti kun ostin gunnebo, niin pysyn erossa gunnebosta toistaiseksi.SBH sanoi:
Eli Gunnebo kuuluu kyllä laatumerkkeihin. Sinun on täytynyt saada huono toimitus. Jos joku olisi sanonut tämän halvasta ByggMax ruuvista, okei, se kuulostaa uskottavalta. Mutta että kallis Gunnebo olisi kokonaan huonolaatuinen? Olen melko varma, että sinulla on ollut huono onni ja sait huonon erän. Muuten ByggMax ruuvit ovat täysin helvetin arvottomia, suoraan sanottuna.Jan-Å sanoi:
Voi ajatella, että laadukas merkki ei pitäisi päästää läpi huonoa erää. En maksa vain hyvästä ruuvista. Maksan siitä, että se on hyvä kaikissa paketeissa. Laatu tarkoittaa tuotteidensa tarkastamista yhä uudelleen ja uudelleen. Gunnebo on ilmeisesti unohtanut sen!
Kahdesti eri aikoina ostamme J.B:n kanssa 2 erilaista ruuvityyppiä, J.B ostaa Skånessa ja minä Beijersissä Uppsalassa, ja molemmat ostavat roskaa.
Mikä ei KOSKAAN ole tapahtunut minulle, kun olen ostanut joko Grabberia tai Essveä, joita olen ostanut kaikenlaisia vuosien aikana rakennettua taloja.
Kyllä, voimme toki olla epäonnekkaita huonon erän kanssa juuri Gunnebosta, mutta kuten sanottu, Gunnebo on minun silmissäni roskaa yllä olevan perusteella.
En ikinä ajattele ostaa halpaa byggmax-ruuvia, huonot työkalut ja huono materiaali tekevät työstä ikävää, vaikeaa ja hidasta q(;^
p
Mikä ei KOSKAAN ole tapahtunut minulle, kun olen ostanut joko Grabberia tai Essveä, joita olen ostanut kaikenlaisia vuosien aikana rakennettua taloja.
Kyllä, voimme toki olla epäonnekkaita huonon erän kanssa juuri Gunnebosta, mutta kuten sanottu, Gunnebo on minun silmissäni roskaa yllä olevan perusteella.
En ikinä ajattele ostaa halpaa byggmax-ruuvia, huonot työkalut ja huono materiaali tekevät työstä ikävää, vaikeaa ja hidasta q(;^
Gunnebon terassiruuvit ovat testfaktan testaamista huonoimmista SP:n testeissä.
http://www.testfakta.se/incoming/article26195.ece
http://www.testfakta.se/incoming/article26195.ece
verktygsgurun sanoi:
Siellä sanotaan mm. että joka neljännessä ruuvissa on huono kanta (25 % ei sovi bitsiin). 2-3 pakkauksesta, joissa on 250 kpl, löytyy ehkä yksi tällainen ruuvi. Nämä ovat ainakin minun kokemukseni.
Se on siis yksi 500-750 ruuvista, ei kovin paljon. Ja olen käyttänyt monta tuhatta tällaista ruuvia.
Torxbitsit, jotka tulevat mukana, ovat tosi hyviä. Uskomattoman hyvä istuvuus eikä juuri kulu.
Nyt puhun Impreg ruuveista ja voin lisätä, että Gunnebon ruostumattomissa ruuveissa on vielä parempi bitssopivuus. Ovat todella hyviä.
Jos Impreg ruuvien sopivuus on huono, se johtuu todennäköisesti siitä, että valmistuksen aikana "Impreg" nestettä on päässyt liikaa kantoihin.
Hei!
Olen etsinyt Gunnebo runt verkosta ja kaikki, mitä löytää, ovat vanhoja ketjuja noin vuodelta 2010. Ostin kuitenkin puutavaramyymälästä puutavaraa ja ruuveja terassinrakennusta varten ja olin ajatellut käyttää Essven terassiruuvia tarkoitukseen. Mutta annoin rakennusliikkeen lähettää sopivia A4-happokestäviä terassiruuveja ja sain 1000 ruuvia Gunnebolta. Olin todella hermostunut, kun kaikki tiedot, jotka löysin verkosta, koskivat juuri huonoa testiä testfaktassa ja erilaisia toteamuksia rakennusfoorumeilla.
Mutta voin iloisesti ilmoittaa, että sen jälkeen, kun olen asentanut yli 30 neliömetriä terassia viikonloppuna ja kiinnittänyt noin 900 ruuvia, en ole kohdannut yhtäkään ruuvia, jonka sopivuus tai laatu olisi ollut huono. Jokainen ruuvi on mennyt paikalleen ja bitit eivät ole kuluneet. Sama koskee 250 kappaleen ankkuriruuvirasiaa (impreg+), jonka täydensin 750 Essven ruuvilla. Ei ongelmia lainkaan, ei sovituksen eikä minkään muun kanssa. Bittien osalta voin yhtyä siihen, että ne ovat hyvälaatuisia ollakseen mukana ja ei-erikoiset Bosch-bittini ovat kestäneet koko matkan. 2 bittiä on ruuvannut noin 2000 ruuvia muutamassa päivässä, joista yli puolet Gunnebolta, ja molemmat bitit menevät takaisin bittilaukkuun.
Olen etsinyt Gunnebo runt verkosta ja kaikki, mitä löytää, ovat vanhoja ketjuja noin vuodelta 2010. Ostin kuitenkin puutavaramyymälästä puutavaraa ja ruuveja terassinrakennusta varten ja olin ajatellut käyttää Essven terassiruuvia tarkoitukseen. Mutta annoin rakennusliikkeen lähettää sopivia A4-happokestäviä terassiruuveja ja sain 1000 ruuvia Gunnebolta. Olin todella hermostunut, kun kaikki tiedot, jotka löysin verkosta, koskivat juuri huonoa testiä testfaktassa ja erilaisia toteamuksia rakennusfoorumeilla.
Mutta voin iloisesti ilmoittaa, että sen jälkeen, kun olen asentanut yli 30 neliömetriä terassia viikonloppuna ja kiinnittänyt noin 900 ruuvia, en ole kohdannut yhtäkään ruuvia, jonka sopivuus tai laatu olisi ollut huono. Jokainen ruuvi on mennyt paikalleen ja bitit eivät ole kuluneet. Sama koskee 250 kappaleen ankkuriruuvirasiaa (impreg+), jonka täydensin 750 Essven ruuvilla. Ei ongelmia lainkaan, ei sovituksen eikä minkään muun kanssa. Bittien osalta voin yhtyä siihen, että ne ovat hyvälaatuisia ollakseen mukana ja ei-erikoiset Bosch-bittini ovat kestäneet koko matkan. 2 bittiä on ruuvannut noin 2000 ruuvia muutamassa päivässä, joista yli puolet Gunnebolta, ja molemmat bitit menevät takaisin bittilaukkuun.
Gunnebolla on todella hyvä ruuvi- ja kiinnitysmateriaali. Jos Gunnebo on saanut huonoja testituloksia, sen on täytynyt olla jokin tilapäinen ongelma.A Awesome_Pat sanoi:Hei!
Olen etsinyt Gunneboa verkosta ja kaikki mitä löytää on vanhoja keskusteluja noin vuodelta 2010. Ostin kuitenkin puutavaraa ja ruuveja paremmasta erikoisliikkeestä terassin rakentamiseen ja olin alun perin suunnitellut käyttäväni Essven terassiruuveja tarkoitukseen. Mutta annoin rakentajan lähettää sopivia terassiruuveja A4 hapettomia ja sain 1000 ruuvia Gunnebolta. Tulin todella hermostuneeksi, kun kaikki tieto mitä löysin verkosta oli juuri siitä huonosta testistä Testfaktassa ja erilaisista hyväksynnöistä rakennusfoorumeilla.
Mutta voin iloisesti ilmoittaa, että sen jälkeen kun olen laittanut runsaat 30 neliömetriä terassia viikonloppuna ja käyttänyt noin 900 ruuvia, en ole kokenut yhtäkään ruuvia huonolla sovituksella tai laadulla. Jokainen ruuvi on mennyt sisään ja päät eivät ole kuluneet. Sama pätee 250 ankkuriruuvin laatikkoon (impreg+), jolla täydensin 750 Essveltä. Ei ongelmia lainkaan, ei sovituksessa tai muussa. Päitä voin vahvistaa, että ne ovat hyvälaatuisia ollakseen mukana lähetettyjä ja minun ei-erityiset Bosch-päät ovat kestäneet koko matkan. Kaksi päätä on käyttänyt noin 2000 ruuvia muutaman päivän aikana, joista yli puolet Gunnebolta ja molemmat päät menevät takaisin päätaskuun.![]()
Ne torxbits, jotka tulevat heidän terassiruuviensa mukana, ovat uskomattoman hyviä. Ainakin ne, joissa lukee "Made in Germany". Ne kestävät kuinka kauan tahansa ja niillä on poikkeuksellisen hyvä sovitus!
Klikkaa tästä vastataksesi