Tänään betoni hehkuu, joten teimme perhematkan pääkaupunkiin. Fredells oli yksi matkan kohteista (ehkä olimme jo ohittaneet pääkaupungin siinä vaiheessa?). Heitä ei todellakaan hävetä yliveloittaa! Minkälaiset ihmiset siellä oikein ostavat? Monet katsomistani tuotteista olivat jopa 100 % kalliimpia kuin muissa paikoissa. Entäpä maanpinnan viemärinkulmat kohtuulliseen 100 kruunun kappalehintaan? Puutavaraa lattian palkkeihin (45x220 K24) maksoi 70 kr/lpm! SKANDAALISEN KALLISTA!
Pidä Fredells hyvänä näyttelytilana, heillä on melkein kaikkea ja sinne voi mennä hypistelemään, tunnustelemaan ja vertailemaan, sitten etsit sen, mihin ihastut, huomattavasti halvemmalla muualta.
Hyvä hinta Buffy-maalille, mukavaa säästää hieman jossain
Hyvä hinta Buffy-maalille, mukavaa säästää hieman jossain
Ehdottomasti, juuri näin minäkin ajattelen. Heidän "rakennusmallinsa" ovat erinomainen tapa esitellä tuotteita.frasse sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi