8 093 lukukertaa ·
7 vastausta
8k lukukertaa
7 vastausta
Etsin vinkkejä sisäkattoon
Olen juuri aikeissa vaihtaa sisäkaton eteiseen. Nykyään meillä on viistetyillä reunoilla varustetut levyt, jotka ovat 300x600. Meillä on kangaspingotusta suurimmassa osassa muuta taloa. Appiukko ehdotti "paloturvallisia" kipsi-levyjä 600x600. -Kuulostaa rumalta, tokaisin välittömästi. -Ja mitä sinä sitten haluat? hän kysyi. Tja, jotain valkoista...
Huone on suorakaiteen muotoinen ja vajaat 12 m2. Puu, mutta ei helmipaneelia, tuntuu oikealta. Kangaspingotus ei myöskään tule kysymykseen!
Onko joku löytänyt jotain jännittävää?
Huone on suorakaiteen muotoinen ja vajaat 12 m2. Puu, mutta ei helmipaneelia, tuntuu oikealta. Kangaspingotus ei myöskään tule kysymykseen!
Onko joku löytänyt jotain jännittävää?
Jäsen
· Västra Götaland
· 970 viestiä
Miksi ei asentaa sileää kipsikattoa? En ole maalari, joten en tiedä kuinka suuri työpanos tarvitaan, mutta luultavasti saumojen tiivistäminen ja ohut tasoitus kaikkialle. Pohjamaali *pssscht*, peittävä maali *wrooom*, VALMIS!
tarkoitatko tavallista näkyvää sisäkattoa?? Jos niin, voit katsoa Huntonit... Todella kätevä kiinnittää, saatavilla eri kuvioina....
beijerbygg ja Cheapy myyvät niitä, ja varmasti monet muutkin rakennustarvikeliikkeet.
beijerbygg ja Cheapy myyvät niitä, ja varmasti monet muutkin rakennustarvikeliikkeet.
Olen parhaillaan asentamassa noin 35 m² sisäkattoa. Käytän 1200x600 kipsilevyjä, joissa on viistetyt reunat. Sitten tasoitan ruuvinreiät ja lopetan valkoisella maalilla...
Tyyliin näin: http://knecke.nu/Content/ImageGallery/Renovering av kök/P2150095.JPG
Tyyliin näin: http://knecke.nu/Content/ImageGallery/Renovering av kök/P2150095.JPG
Itse asennan 1200x2500 kipsilevyjä kahteen huoneeseen tällä hetkellä (yhteensä 22m²) ja olen juuri saanut kittaamisen valmiiksi ja aion maalata... kesti 2 päivää appiukon ja kipsinostimen avulla.
tykkään itse täysin sileästä valkoisesta katosta nimittäin.
tykkään itse täysin sileästä valkoisesta katosta nimittäin.
Vähän kuin vertailla omenoita ja päärynöitä. Lopputulos ei ole suoraan sama...Milkshaken sanoi:
Huntonit olisi vertailukelpoisempaa kipsilevyjen kanssa.
Tästä huolimatta liityn niihin, jotka kannattavat täysin tasaista valkoista kattoa. Henkilökohtaisesti en näe kattoa osana koristeita ja haluan sen olevan mahdollisimman neutraali.
Klikkaa tästä vastataksesi