Olen remontoimassa ja maalaamassa julkisivua. Ajattelin myös vaihtaa kattovesijärjestelmän, jotta se ei pilaisi uutta, ja vaihtaa myös skarprörsböjar. Toivon, että uudet rännit sopivat vanhoihin koukkuihin, ja paras mahdollisuus pitäisi olla, jos käytän samaa merkkiä kuin aiemmin.
Voiko joku kertoa, mikä toimittaja on kyseessä perustuen kuvaan rännänpäädyksestä kenties? Ei paras kuva myöskään, mutta ne eivät ole kovin helposti saatavilla.
Jos kukaan ei näe, mikä se on, kuinka suuri riski on, että tavarat eivät sovi, jos ostan Lindabin rännejä, mitä luulette?
Joo, purkaminen ja mukaan ottaminen on aina mahdollista, mutta koska tarvitsen erityisiä mutkia, on niillä vähän toimitusaikaa, joten ajattelin säästää työtä hetkeksi. Siinä tapauksessa täytyy laittaa kouru takaisin odottaessa uusia tarvikkeita. Mutta ehkä voin ottaa rännin päätykappaleen mukaan ja testata tietysti!
Kun teimme laajennuksen, asensimme Lindabin koukkuja. Ennen kuin ehdimme ostaa kouruja, meidän rakennustarvikeliikkeemme vaihtoi Plannjan valikoimaan. He sanoivat silloin, että en voinut ostaa Plannjan kouruja ja odottaa, että ne sopisivat yhteen. Siksi olen hieman ihmettelevä, mutta ehkä se ei ole niin hankalaa kuin miltä se kuulosti?
En ole koskaan kohdannut ongelmia, mutta voi olla, että minulla on ollut onnea kuin hullulla. Sitten voi olla niin, että (jotkut) modernit koukut edustavat enemmän merkkiuskollisuutta kuin vanhat metallivedolla taivutettavat mallit.
Kyllä ne ovat koukkuja sellaisten läppien kanssa, jotka taipuvat, joten mielestäni niiden ei pitäisi olla niin herkkiä. Ymmärrän, jos on pahempaa koukuilla, joihin kouru napsautetaan paikoilleen. Nyt oli perinteisiä koukkuja laajennuksessa myös, mutta en muista, kerroinko siitä myyjälle, joka kehotti olemaan sekoittamatta Plannjan kanssa.
Kokeilen ottaa mukaan päädyn testattavaksi, se oli helppoa, kun keksin sen.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.