Ja, mikä on paras tapa löytää missä kattopalkit sijaitsevat?

Ja mitä minä tiedän, niiden pitäisi olla 40 cm välein, mutta eräs kaveri, jonka kanssa puhuin, sanoi että palkit näissä taloissa ovat helvetin ohuita ja sijaitsevat noin 5 cm välein. Onko se olemassa oleva ratkaisu vai puhuko hän vain &#(/%¤?

• Tykkään
Viktor nylander
  • Laddar…
Jos haluaa tavan, joka ei ole kovin kallis, entä sitten?

400 onko se kallis?

Muuten voit koputtaa kattoa ja liikuttaa kättä... Huomaat tietyn eron äänessä niissä kohdissa, joissa sääntö on. Yleensä riittää löytää yksi. Muut ovat yleensä 600 tai 400 mm välein.

kamilenski sanoi:
Yleensä riittää löytää yksi. Muut ovat yleensä 600 tai 400 mm välillä.
Se riippuu siitä, millainen talo on. Kun minun piti vaihtaa kattoa, jouduin mittaamaan sisäpuolelta, koska jokaisen kattopalkin väli oli erilainen. Vähän häiritsevää. :x
"617 - 532 - 481 - 702 jne jne"

Dalbotös sanoi:
Se riippuu siitä, millainen talo on. Kun minun piti vaihtaa katto, jouduin kauniisti mittaamaan sisäpuolelta, koska joka katon kannatinväli oli erilainen. Liiiiite häiritsevää. :x
"617 - 532 - 481 - 702 osv osv"
Hohoho :O

Juuri siksi kirjoitin "useimmiten".

Testaa pienellä vahvalla magneetilla. Kun se tarttuu ruuviin, sääntö pitäisi löytyä sieltä.

Yksi vinkki on ostaa screwfinder, vahva magneetti.

http://screwfinder.ebutiken.nu/screwfinder-c-58.html

Jakelija on Grabber (jos en muista väärin). Olen nähnyt niitä useissa rakennusliikkeissä.

Fröberg sanoi:
Testaa pienellä voimakkaalla magneetilla. Kun se tarttuu ruuviin, pitäisi sääntö löytyä sieltä.

Yksi vinkki on ostaa screwfinder, voimakas magneetti.

[linkki]

Distribuoidaan Grabberilta (jos en muista väärin). olen nähnyt niitä monissa rakennusliikkeissä.
Se on kalliimpi kuin sääntöhakija ;)

kamilenski sanoi:
Oikeilla työkaluilla.

[linkki]
Toimiiko tuo e50 kuten odottaisi? Ei ollut kovin iso raha siihen...

pfb sanoi:
Toimiiko tuo e50 odotusten mukaisesti? Ei ollutkaan niin kallis...
Itselläni on vieläkin halvempi laite, johon olen tyytyväinen. En usko, että voi luottaa 100% varmuuteen. Mutta se antaa jonkin verran tietoa.
En ole varma, miten TUO toimii. Jos se olisi täysin arvoton, näitä ei myytäisi.

kamilenski sanoi:
Minulla on itselläni vielä halvempi laite, johon olen tyytyväinen. En usko, että voisi luottaa 100% varmuuteen. Mutta se antaa vähän tietoa. En tiedä tarkalleen, miten SE toimii. Jos se olisi täysin arvoton, ei näitä myytäisi.
Ostin toisen mallin noin 330:lla, ja se toimii ainakin. Sähkönetsintätoiminto on epäluotettava, mutta se havaitsee kannat.

bepatient sanoi:
Olen ostanut toisen mallin noin 330, ja se toimii ainakin. Sähkönetsintätoiminto on epäluotettava, mutta se löytää koolaukset.
Hyvä! d^_^b

Tietääkö joku mistä Täbyssä tai Åkersbergassa voisi ostaa Screwfinderin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.