5 234 lukukertaa ·
7 vastausta
5k lukukertaa
7 vastausta
Eterniitti vai betoni?
Rakennusveteraani
· Stockholm
· 340 viestiä
Voin melkein vannoa, että se on eterniittiä.
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 368 viestiä
Joo, se on varmasti eternit.
Talon omistaja
· Skåne
· 5 388 viestiä
Onko sen edessä ollut liesi?
Paloturvallisuuden vuoksi eternittilevyjä asetettiin seinälle lieden taakse suojaamaan säteilylämmöltä.
Paloturvallisuuden vuoksi eternittilevyjä asetettiin seinälle lieden taakse suojaamaan säteilylämmöltä.
Jäsen
· Korpilombolo
· 3 724 viestiä
Eternit, jos se ei ole asennettu 70-luvun jälkeen. Murtokohdissa on yleensä esillä pieniä palamattomia kuituja.
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 634 viestiä
Asbestituotteiden myynti Ruotsissa (lukuun ottamatta ajoneuvojen jarrupaloja) kiellettiin vuonna 1982.
Klikkaa tästä vastataksesi
