Aiomme laatoittaa keittiömme uudelleen.

Haluamme yksinkertaisen valkoisen(-ish) laatan.

Minulla on kaksi kysymystä.

1. Mattapintainen vai kiiltävä laatta? Henkilökohtaisesti mielestäni kiiltävä kuuluu kylpyhuoneeseen, kumppanini ei ole samaa mieltä.

2. Mikä on ero laattatyypeillä, joiden hinta on 150 kr/m2 ja 400 kr/m2? Maksan mielelläni laadusta jne., mutta minun täytyy ymmärtää miksi maksan melkein 300% enemmän kalliimmasta? En ole onnistunut löytämään sellaista tietoa.

1: Matt tai kiiltävä on makuasia, joten sinun ja kumppanisi on yritettävä sopia jostain.
2: Kalliimman levyn laatu on usein parempi.

K KakelDaniel sanoi:
2: kalliimman laatan laatu on yleensä parempi.
Kyllä, toivotaan näin. Mutta millä tavalla? Kestääkö se kolme kertaa pidempään? Onko se helpompi asentaa?

Fulkemisten
Matta laatat naarmuuntuvat.

J jim_b sanoi:
Ja, jo, det hoppas man ju. Men på vilket sätt? Håller det tre gånger så länge? Är det lättare att sätta?
Parempi/paksumpi lasite, parempi koko, parempi suoruus

C
Fulkemisten Fulkemisten sanoi:
Matt kakel blir repigt.
Se riippuu varmaankin, minulla on ollut mattapintaiset laatat kylpyhuoneessa 20 vuotta ilman naarmuja. Sen sijaan olen huomannut, että "työkalujäljet" ovat äärimmäisen vaikeita poistaa.

• Tykkään
yonna
  • Laddar…
K KakelDaniel sanoi:
Parempi/paksumpi lasite, parempi mitoissa, parempi suoruus
Ok, ymmärrän.

Mitkä merkit pidetään hyvälaatuisina?

Vinkkini:
  • Kiiltävät laatat, on helpompi pitää puhtaana rasvatahroista ja vastaavista.
  • Suuret laatat, jolloin on vähemmän saumoja täytettäväksi siististi.
  • Merkki? Kaakelit ovat kai vain tuontia noname-valmistajilta etelästä?

Vuonna 2004 olin mukana rakentamassa kylpyhuoneita. Halvimmat valkoiset laatat, jotka löysimme. Ne eivät olleet hankalia leikata. Leikkasin kaiken ilman ongelmia. Kylpyhuone on edelleen hieno.

Mutta meillä saattoi olla valtava tuuri, koska olen kuullut muilta, että halvat laatat halkeavat leikattaessa tai lasitus halkeaa. Emme tienneet sellaisesta silloin... En tiedä uskallanko tehdä saman tänään...

H
J jim_b sanoi:
Aiomme laatoittaa keittiömme uudelleen.

Haluamme yksinkertaiset valkoiset(-ish) laatat.

Minulla on kaksi kysymystä.

1. Mattapintaiset vai kiiltävät laatat? Itse miellän kiiltävät kylpyhuoneeseen, mutta kumppanini ei ole samaa mieltä.

2. Mikä ero on laatoilla, jotka maksavat 150kr/m2 ja 400kr/m2? Maksaen mielelläni laadusta jne., mutta minun on ymmärrettävä miksi maksan melkein 300% enemmän kalliimmasta? En ole löytänyt tällaista tietoa.
Kiiltävästä laatasta näkyy kaikki, mattapintainen on parempi. Mutta se on makuasia.
Laatu on yleensä parempi kalliimmassa laatassa, kuten useat ketjussa ovat kirjoittaneet.

Kuinka monta neliömetriä pitää laatoittaa keittiössä?

• Tykkään
Violina ja 1 muu
  • Laddar…
C
J Jörgen Ö sanoi:
[linkki]
Joo, sellaista on tullut hangattua. Ei toimi kovin hyvin minun matta laatoillani valitettavasti.
Mutta kiitos kuitenkin vinkistä! (y)

K KakelDaniel sanoi:
Kuinka monta neliömetriä keittiössä laatoitetaan?
Tuskin 6 neliömetriä

Silloin kyse ei olekaan mistään astronomisista summista.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.