2 746 lukukertaa ·
17 vastausta
3k lukukertaa
17 vastausta
Ero laatan ja laatan välillä?
Sivu 1 / 2
Aiomme laatoittaa keittiömme uudelleen.
Haluamme yksinkertaisen valkoisen(-ish) laatan.
Minulla on kaksi kysymystä.
1. Mattapintainen vai kiiltävä laatta? Henkilökohtaisesti mielestäni kiiltävä kuuluu kylpyhuoneeseen, kumppanini ei ole samaa mieltä.
2. Mikä on ero laattatyypeillä, joiden hinta on 150 kr/m2 ja 400 kr/m2? Maksan mielelläni laadusta jne., mutta minun täytyy ymmärtää miksi maksan melkein 300% enemmän kalliimmasta? En ole onnistunut löytämään sellaista tietoa.
Haluamme yksinkertaisen valkoisen(-ish) laatan.
1. Mattapintainen vai kiiltävä laatta? Henkilökohtaisesti mielestäni kiiltävä kuuluu kylpyhuoneeseen, kumppanini ei ole samaa mieltä.
2. Mikä on ero laattatyypeillä, joiden hinta on 150 kr/m2 ja 400 kr/m2? Maksan mielelläni laadusta jne., mutta minun täytyy ymmärtää miksi maksan melkein 300% enemmän kalliimmasta? En ole onnistunut löytämään sellaista tietoa.
Talon omistaja
· Fjärås
· 138 viestiä
1: Matt tai kiiltävä on makuasia, joten sinun ja kumppanisi on yritettävä sopia jostain.
2: Kalliimman levyn laatu on usein parempi.
2: Kalliimman levyn laatu on usein parempi.
Talon omistaja
· Fjärås
· 138 viestiä
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Vinkkini:
- Kiiltävät laatat, on helpompi pitää puhtaana rasvatahroista ja vastaavista.
- Suuret laatat, jolloin on vähemmän saumoja täytettäväksi siististi.
- Merkki? Kaakelit ovat kai vain tuontia noname-valmistajilta etelästä?
Vuonna 2004 olin mukana rakentamassa kylpyhuoneita. Halvimmat valkoiset laatat, jotka löysimme. Ne eivät olleet hankalia leikata. Leikkasin kaiken ilman ongelmia. Kylpyhuone on edelleen hieno.
Mutta meillä saattoi olla valtava tuuri, koska olen kuullut muilta, että halvat laatat halkeavat leikattaessa tai lasitus halkeaa. Emme tienneet sellaisesta silloin... En tiedä uskallanko tehdä saman tänään...
Mutta meillä saattoi olla valtava tuuri, koska olen kuullut muilta, että halvat laatat halkeavat leikattaessa tai lasitus halkeaa. Emme tienneet sellaisesta silloin... En tiedä uskallanko tehdä saman tänään...
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 627 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 627 viestiä
Kiiltävästä laatasta näkyy kaikki, mattapintainen on parempi. Mutta se on makuasia.J jim_b sanoi:Aiomme laatoittaa keittiömme uudelleen.
Haluamme yksinkertaiset valkoiset(-ish) laatat.
1. Mattapintaiset vai kiiltävät laatat? Itse miellän kiiltävät kylpyhuoneeseen, mutta kumppanini ei ole samaa mieltä.
2. Mikä ero on laatoilla, jotka maksavat 150kr/m2 ja 400kr/m2? Maksaen mielelläni laadusta jne., mutta minun on ymmärrettävä miksi maksan melkein 300% enemmän kalliimmasta? En ole löytänyt tällaista tietoa.
Laatu on yleensä parempi kalliimmassa laatassa, kuten useat ketjussa ovat kirjoittaneet.
Talon omistaja
· Fjärås
· 138 viestiä
Kuinka monta neliömetriä pitää laatoittaa keittiössä?
https://www.kgcverktyg.se/plattsattningsverktyg/handverktyg/ovrigt/kakelsuddgummiC cpalm sanoi:
On vastakeinoja näille jäljille.......toimii itse asiassa hyvin.
Talon omistaja
· Fjärås
· 138 viestiä
Silloin kyse ei olekaan mistään astronomisista summista.