Hei!
Olen purkamassa kesämökkiäni.
Olen käyttänyt pienempää "Stihl"-sähkösahaani, mutta se tuntuu hyvin hitaalta!
Mietin, voisiko joku suositella todella hyvää sähkösahaa?
Talo on 5 cm paksuista runkopuuta, joka on naulattu vierekkäin koko talon ympäri. Verhous on myös 2 cm paksua puuta. Ainoa materiaali, joka muuten voi koskettaa ketjua, on eriste (10 cm) ja naulat (!).

Olen löytänyt muutamia testejä netistä, mutta ne ovat hyvin vanhoja!

En tiedä, mitä muuta tarvitaan vastauksen helpottamiseksi, mutta kysykää mielellään.
Terveisin
Zeta

Ola78
Jos aiot purkaa, sinun kannattaa käyttää tiikerisahaa, erityisesti jos on riski osua naulaan, sillä on olemassa teriä, jotka kestävät sen. Makita JR3050T on monien suosikki tällä foorumilla, löytyy täältä alle 1500:- sis. toimitus, mutta jos tiedät ettet tule käyttämään sitä enää tulevaisuudessa, voit ostaa jonkun halvemman. Tärkeintä on panostaa todella hyviin teriin, muuten ei auta millainen kone sinulla on.

Lehtien tulee olla "Demolition-tyyppiä". Ne kestävät nauloja ja pieniä kiinnikkeitä.

Minun vinkkini on, että älä osta liian halpaa, jos aiot purkaa kokonaisen mökin. Ostin halvan B&D:n. Se toimi hyvin, mutta kun sahasin paksumpaa palkkia, johon oli naulattu, se hajosi. Rataskoneisto meni rikki.

Ostin sen sijaan Hitachin. Mikä ero :) Se toimii paljon nopeammin kuin B&D ja vähemmän tärinää. Suositellaan.

Olen käyttänyt dewalt demolition -teriä kilometrien verran puuta ja 100-tals nauloja ilman ongelmia. Nyt viime päivinä katkaisin lecablock-levyä samalla terällä. Se oli pelkkää pilaa. Teriä hävisivät kokonaan.

Kiitos kaikista vastauksista!
Minulla on Bosch-merkkinen tiger sahaa. Olen kokeillut sitä ensin, mutta se ei ollut mikään ihmeellinen!
Ehkä pitäisi kokeilla muita teriä myös!
Zeta

storkarp sanoi:
Olen sahannut DeWalt-demolitionterillä kilometrejä puuta ja satoja nauloja ilman ongelmia. Nyt, muutama päivä sitten, leikkasin leca-harkkoja samalla terällä. Se oli ihan vitsi. Terien hampaat katosivat kokonaan.
Olen etsinyt sellaista terää, mutta kukaan ei myy sitä!
Voitko kiltti kertoa, mistä sen voi löytää?
Kiitos :(

Käytän kaikkea Bosch pistosahaterillä, niitä löytyy kohtuulliseen hintaan Clas Ohlsonilta tai Swedolilta.

K-rauta ja fresks myyvät DW demolition (ainakin viimeksi kun tarkistin).

Näyttäisi siltä, että pieni varasto joutui DW:n kohteeksi täällä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.