Olen samaa mieltä kuin naapurisi, vaihtoehto 1. Mutta riittää, että eristät viistoa katon tukipalkkien seinään asti ja sitten lisäät paksun eristekerroksen ullakolle. Näin tein meidän talossamme. Katso esimerkiksi
OK, mutta pelkästään vinokaton eristäminen tukijalkaseinään saakka kuulostaa tyhmältä idealta?
Silloin sinulla on kylmä tila tukijalkaseinän kipsilevyn takana?
Se kuulostaa samalta kuin vaihtoehto 2, paitsi että jätit seinän eristämättä?
Kattotila on jo eristetty palkistossa.
Olin vähän väsynyt kun kirjoitin ensimmäisen postaukseni, tarkoitin vaihtoehto 2, anteeksi :blushing: oli vähän huolimattomasti kirjoitettu minulta. Eristin vinokaton alas tukijalkaseinään asti, naulasin ylimääräiset palkit tukijalkoihin ja eristin niiden väliin sekä myös eristystä kissantuulikaapin lattialle. Asiaan kuuluu, että olen parhaillaan remontoimassa meidän 20-luvun taloa, joten rakensin uudet tukijalkaseinät, joihin laitoin haluamani paksuuden, sitten muovi ja sitten makaavat 45*45, raakapontti ja viimeisenä kipsi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.