Talomme, rakennettu 1974, on yksikerroksinen kellarilla ja "loftilla", joka on ristikkotyyppinen. Lofti on "kylmä ullakko", johon on lisätty eristys. Tänään, kun laitoin jouluvalaistusta, kuljin päätyventtiilin ohi, ja sieltä tuli puuska, joka aiheutti kovan yskänkohtauksen. Kuiva, hieman kemiallinen haju, ei hyvä. Olen aiemmin harkinnut vaihtaa eristystä loftilla. Onko joku tehnyt sen (136 m2)? Kuinka suuri työ se on? Tarkoitin silloin, että kaikki puretaan ja samalla tarkistetaan höyrysulku. Ehkä rakentaa "reunat" ja saada puhallettua irtohuopaa? Vinkkejä?