Talomme, rakennettu 1974, on yksikerroksinen kellarilla ja "loftilla", joka on ristikkotyyppinen. Lofti on "kylmä ullakko", johon on lisätty eristys. Tänään, kun laitoin jouluvalaistusta, kuljin päätyventtiilin ohi, ja sieltä tuli puuska, joka aiheutti kovan yskänkohtauksen. Kuiva, hieman kemiallinen haju, ei hyvä. Olen aiemmin harkinnut vaihtaa eristystä loftilla. Onko joku tehnyt sen (136 m2)? Kuinka suuri työ se on? Tarkoitin silloin, että kaikki puretaan ja samalla tarkistetaan höyrysulku. Ehkä rakentaa "reunat" ja saada puhallettua irtohuopaa? Vinkkejä?
 
Stickan56
Ehdotuksia ullakon eristämiseen. Saatavana monissa eri malleissa ja väreissä. :rofl:
Pipo, jossa on mustavalkoisia ja punertavia kuvioita sekä tupsu.
Stickan
 
  • Tykkään
  • Haha
antett ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.