F fribygg sanoi:
Parempi antaa sen olla, mahdollinen asbesti on todennäköisesti parempi kapseloida kuin päästää ilmaan/asuinympäristöön repimällä keittiö.

Lisäksi eristeen pitäisi olla kivestä tai lasista tehtyä mineraalivillaa, joka on suhteellisen harmiton tuote siis.
Voin olla ollut iranilainen

Odotan jännityksellä tietoa japanintatarista tai kanatalosta
 
Appendix Appendix sanoi:
Voin olla ollut iranilainen
Oletko nyt ruotsalainen?
 
  • Haha
useless
  • Laddar…
Vakava vastaus

Ei, eristys ei ole vaarallista

Ehkä jos se on avoinna makuuhuoneessa

Mutta ei. Lopeta huolehtiminen

Ja lopeta käyttämästä shatgpt :D
Se heijastaa mielikuvaasi ja jos kirjoitat huolestuneita kysymyksiä, saat huolestuttavia vastauksia.
 
  • Tykkään
Foliehatten3
  • Laddar…
Foliehatten3
Appendix Appendix sanoi:
Vakava vastaus

Ei, eristys ei ole vaarallista

Ehkä jos se on avoimena makuuhuoneessa

Mutta ei. Lopeta huolehtiminen

Ja lopeta shatgpt:n käyttö :D
Se heijastaa mielenmaisemaasi ja jos kirjoitat huolestuneita kysymyksiä saat huolestuttavia vastauksia.
Kyllä Chat Gpt voi antaa vastauksia ihan päin seiniä.
Ei, älä välitä. Ainoa ongelma on, että hiiret voivat juosta ulos putkien ympäri olevista aukoista. Ja ne ovat pahempi huolenaihe.
 
  • Tykkään
Appendix
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.