Ajattelin eristää seinät lasiterassilla, mutta minulla on muutama aloittelijakysymys.
Kuvassa näkyvät vaakasuuntaiset palkit ovat 95 leveitä pystysuoralla tiheällä ulkopaneelilla.
Ajattelin laittaa 25x25 rimoituksen tuuletusväliä varten, tuulensuojapaperin, 70 eristettä, rakennusmuovin ja pystysuoran sisäpaneelin.
Miten rimoitus pitää asentaa? Pystyyn/vaakaan? Pitäisikö minun asentaa ne reunojen kohdalle vasten palkkeja ja kuinka tiheästi? Jos vaakasuuntaisesti, tarvitaanko niihin reikiä ilmankierron vuoksi, kuten jos olisi harva ulkopaneeli peiterimalla? Tarvitseeko olemassa oleviin palkkeihin tehdä reikiä ilmankierron vuoksi? Kannattaako sisäpuolella lasiterassilla käyttää fruktensietokangasta vai pitäisikö sielläkin laittaa tuulensuojapaperi?
Kiitollinen vastauksista!
/Daniel
 
  • Valokuvat uritetusta punaisesta ja valkoisesta seinästä, johon on ripustettu koristevalot. Vasemmalla kynttilänjalat ja "Välkommen"-kyltti oikealla.
Olen tekemässä samanlaista projektia, suunnilleen samoilla edellytyksillä. Kuitenkin pystysuora koolaus.
Olen rakentanut ilmarakon kiristetystä muurarinlangasta. Sitten tulee 70mm eristys ja paneeli suoraan päälle.
En ole ajatellut käyttää höyrynsulkua seinissä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.