Ajattelin eristää seinät lasiterassilla, mutta minulla on muutama aloittelijakysymys.
Kuvassa näkyvät vaakasuuntaiset palkit ovat 95 leveitä pystysuoralla tiheällä ulkopaneelilla.
Ajattelin laittaa 25x25 rimoituksen tuuletusväliä varten, tuulensuojapaperin, 70 eristettä, rakennusmuovin ja pystysuoran sisäpaneelin.
Miten rimoitus pitää asentaa? Pystyyn/vaakaan? Pitäisikö minun asentaa ne reunojen kohdalle vasten palkkeja ja kuinka tiheästi? Jos vaakasuuntaisesti, tarvitaanko niihin reikiä ilmankierron vuoksi, kuten jos olisi harva ulkopaneeli peiterimalla? Tarvitseeko olemassa oleviin palkkeihin tehdä reikiä ilmankierron vuoksi? Kannattaako sisäpuolella lasiterassilla käyttää fruktensietokangasta vai pitäisikö sielläkin laittaa tuulensuojapaperi?
Kiitollinen vastauksista!
/Daniel