4 765 lukukertaa ·
2 vastausta
5k lukukertaa
2 vastausta
eristää vierasmaja
ajattelin eristää friggeboden, jota en itse ole rakentanut. Vaakasuuntainen paneli, tuulensuojapaperi kiinnitetty suoraan regoihin. Rimapuu regojen ja paneelin välissä. Ongelma on alareunassa, jossa olemme huomanneet hiirien pääsevän sisään. Koska paperi ei ole naulattu/peitä koko alaohjauspuuta. Kuinka estämme pieniä kavereita tulemasta sisään?
ajattelin eristää ja laittaa lastulevyn sisäpuolelle, käytettäväksi varastosuojana.
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
ajattelin eristää ja laittaa lastulevyn sisäpuolelle, käytettäväksi varastosuojana.
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
P
PappasHammare
Jäsen
· Skåne län
· 2 435 viestiä
PappasHammare
Jäsen
- Skåne län
- 2 435 viestiä
Jatkan tätä ketjua sen sijaan, että loisin useita samanlaisia ja toivon saavani vastauksen tällä kertaa
Miten pitäisi eristää 15km2 friggebod? Minun tapauksessani se on vielä rakentamatta.
Se tulee rakennussarjana
Joten sitä ei ole vielä koottu, joten kaikki on mahdollista tehdä.
Lattia on tietysti tärkein eristettävä.
Voisiko joku osoittaa räjäytyskuvan tai kuvata, miten se pitäisi tehdä. Ajatuksena on asettaa mökki lekablock-paalujen päälle. Mitä sen jälkeen? Papp? eristys? muovi?
Ja pitääkö mökki vielä ankkuroida niin, ettei se katoa Gudrunin kaltaisessa myrskyssä?
Miten pitäisi eristää 15km2 friggebod? Minun tapauksessani se on vielä rakentamatta.
Se tulee rakennussarjana
Joten sitä ei ole vielä koottu, joten kaikki on mahdollista tehdä.
Lattia on tietysti tärkein eristettävä.
Voisiko joku osoittaa räjäytyskuvan tai kuvata, miten se pitäisi tehdä. Ajatuksena on asettaa mökki lekablock-paalujen päälle. Mitä sen jälkeen? Papp? eristys? muovi?
Ja pitääkö mökki vielä ankkuroida niin, ettei se katoa Gudrunin kaltaisessa myrskyssä?
Klikkaa tästä vastataksesi