NPTH
Hei hyvät ystävät,
Tarvitsen neuvoja ja kokemuksia koskien pientä sisäseinän remonttia (katso kuva) pitäisikö laittaa joku tyyppi tuulensuojapaperia tai muuta ennen kuin eristetään ja laitetaan koolaukset? Vanha sisäseinärakenne näkyvissä, ikkunan alla rakennustarvikkeita ja purkutyökalu.
Voin mainita, että talo on vuosisadan vaihteesta (vähintään) ja sitä on lämmitetty kaakeliuuneilla 60/70-luvulle asti ja sen jälkeen sähköpattereilla.
 
Yritä tiivistää se niin, että siitä tulee tiivis tai höyryjarru langalla vahvistetusta pappista. Tai savikalkitus, koska se suojaa hirsiä kosteudelta.
 
  • Tykkään
NPTH
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.