Hei hyvät ystävät,
Tarvitsen neuvoja ja kokemuksia koskien pientä sisäseinän remonttia (katso kuva) pitäisikö laittaa joku tyyppi tuulensuojapaperia tai muuta ennen kuin eristetään ja laitetaan koolaukset?
Voin mainita, että talo on vuosisadan vaihteesta (vähintään) ja sitä on lämmitetty kaakeliuuneilla 60/70-luvulle asti ja sen jälkeen sähköpattereilla.