1 788 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
Eristä pieni puutyöpaja
Ajattelin vain kysyä, onko kenelläkään parempaa ideaa? Ajattelin eristää vanhan teurastamon niin, että sitä voi käyttää puutyöpajana myös talvella. Suunnitelmana on poistaa paneeli, joka on suurimmaksi osaksi mätä ja huonokuntoinen, lisäeristää ja laittaa uusi julkisivu. Ensimmäinen ongelma on, että runko on 80 mm ja eriste, jota ajattelin käyttää, on 70 mm (hunton puukuitulevy), jonka jälkeen olisi tarkoitus säädellä ja lisätä 45 mm ylimääräistä eristystä. Onko olemassa jotain, millä voi täyttää sen senttimetrin, vai onko se liioittelua?
Toinen ongelma on, että teurastamo on rakennettu muuratusta muurista, joka on noin 55 cm betonilaatan yläpuolella. Ajattelin ratkaista tämän Bewis rappauslevyllä ja 3 cm rappauksella. Tuntuuko suunnitelma hyvältä vai pitäisikö minun tehdä se toisella tavalla?
Kiitos ja hei.
Toinen ongelma on, että teurastamo on rakennettu muuratusta muurista, joka on noin 55 cm betonilaatan yläpuolella. Ajattelin ratkaista tämän Bewis rappauslevyllä ja 3 cm rappauksella. Tuntuuko suunnitelma hyvältä vai pitäisikö minun tehdä se toisella tavalla?
Kiitos ja hei.
olen rappanud aiemmin solumuoville mutta en ole lyönyt plugia sisään siksi kysyn mutta aion tarkistaa, voin sanoa, että jos et halua halkeamia pitkällä aikavälillä, aseta verkko, jos et ole herkkä, sitä ei tarvitse, mutta sitten lisäisin kuitenkin saumoihin, siellä tulee liike ensin..vinkkiH hhenning sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi