2 542 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Eristä autotalli ennen ulkoverhousta
Jäsen
· Västernorrland
· 148 viestiä
Hei!
Olen rakentamassa autotallia ja jäljellä on vain listoitus ja paneelit puolikkaaseen autotalliin ulkopuolelle. Minulla on kuitenkin erityinen paneeli autotallissa (300mm liimapuurimoitus), jonka toimitusaika oli noin 6 viikkoa, koska jouduin tilaamaan lisää.
Mitä mieltä olette? Minulla on tuulensuoja ja koolaus laitettuna nyt paneelin puuttuvalle osalle ja haluaisin aloittaa sisätyöt eristyksellä/kosteussululla/kattorimalla, mutta vahingoittuuko eristys, jos sataa tuulensuojan päälle ja se imee itseensä vettä?
Kiitos etukäteen!
Olen rakentamassa autotallia ja jäljellä on vain listoitus ja paneelit puolikkaaseen autotalliin ulkopuolelle. Minulla on kuitenkin erityinen paneeli autotallissa (300mm liimapuurimoitus), jonka toimitusaika oli noin 6 viikkoa, koska jouduin tilaamaan lisää.
Mitä mieltä olette? Minulla on tuulensuoja ja koolaus laitettuna nyt paneelin puuttuvalle osalle ja haluaisin aloittaa sisätyöt eristyksellä/kosteussululla/kattorimalla, mutta vahingoittuuko eristys, jos sataa tuulensuojan päälle ja se imee itseensä vettä?
Kiitos etukäteen!
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 202 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 202 viestiä
Jos se kastuu sateesta siitä huolimatta, että katon ja tuulensuojakankaan pitäisi suojata seinää melko hyvin, odota mahdollisten muovi/rakennuslevyjen asentamista sisäpuolelle kesään asti.
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 202 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 202 viestiä
Jäsen
· Västernorrland
· 148 viestiä
Okei, sitä epäilin, että se päästää jonkin verran kosteutta läpi. Ajattelin, että ilmarako voisi riittää kuivaamaan hieman kostean eristeen, mutta on vain tyhmää ottaa riskiä. Sitten luulen, että odotan paneelin kanssa, niin voin silti saada valmiiksi ennen kevättäTomture61 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi