B
Aion asentaa sokkelin keittiöön, jossa olemme poistaneet laminaattilattian ja hioneet alla olevat lattialaudat. Aloitin aiemmin olohuoneesta, jossa asensin alkovisokkelin, joka on 10 cm korkea. Nyt kun minun pitäisi asentaa sokkeli keittiöön, sen pitäisi olla noin 2 cm korkeampi, jotta ne olisivat samalla tasolla yläreunassa, kun lattia on alempana.

Miten te ratkaisisitte tämän?

Olen jo ostanut sokkelin keittiöön, samaa mallia kuin olohuoneeseen.

• Seinä ja lattian välinen tila, jossa näkyy puulattia ilman lattialaminaattia; lattialaminaatin reuna on vähän korkeampi.
Kulmakappale lattiaan oikean kokoisena. Silloin diffi ei näy. Vaihtoehtoisesti voit nikkaroida oman sen sijaan, että ostaisit, edellyttäen että sinulla on oikean sävyistä maalia. Google tarjoaa aika hyviä vinkkejä. Minulla oli vastaava ongelma, mutta juuri siinä tapauksessa jatkaisin listaa 1 dm kulman jälkeen kohti ovenkarmin laudoitusta vessan oven ympärillä. Siinä tapauksessa sahasin vain listan, mutta siitä ei varmaankaan pääse tässä tapauksessa.

Hae "kulmakappale lattia".

Onko sokkeli maalattu tehtaalla? Tiedätkö missä NCS-värissä? Vai oletteko maalanneet itse, joten sinulla on maalia kotona?

Laittaisin sinne höylätyn listan, esim. 15 x 21 mm, ja sitten asentaisin sokkelin sen päälle eli nostaisin sitä vastaavan eron verran (höylättyä ei ole 20 mm hyllyssä, joten vaihtoehto on sahata leveämpi lauta, mutta 1 mm luulen että voit piilottaa siirtymässä).

Jos sinulla on oikean väristä maalia, maalaat listan ja hups, sinulla on sokkeli, joka kulkee samassa linjassa.
Jos sokkeli on tehtaalla lakattu, voi olla vaikea saada näkymätön siirtymä, mutta siinä tapauksessa voit vaihtoehtoisesti käsitellä listan niin, että se näyttää vastahiotulta lattialta, jolloin näyttää siltä, että lattia "leviää" ja on leveämpi .. eräänlainen optinen harha.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.