G Gabbe1 sanoi:
Olisin laittanut sen betonin päälle.
MrJay MrJay sanoi:
Valoin itse kaksi laattaa viikolla. 0,2 mm:n muovikalvo on tarkoitettu estämään kosteuden höyrymuodossa nousua. Se, että se myös estää radonia (jos ei ole laittanut radonletkua) on plussaa. Tästä aiheesta on jo paljon ketjuja, etsikää ja löytäkää..

Oletan, että maasukka ja makadam laitetaan, jos aiotaan valaa betonilaatta, olisi aika tyhmää muuten.
kiitos!

Toimisiko se laittaa massiivisesti betonin päälle vaikka folio olisi solumuovin välissä?

Aion käyttää albapalkkia luultavasti, se ei muuta mitään, luulisin?

MrJay
Minulla on massiivinen puulattia, ikääntymistä kestävä kalvo ensimmäisen ja toisen kerroksen solumuovin välissä. Näyttää siltä, että tässä ketjussa on eriäviä mielipiteitä muovikalvosta, joten suosittelen puhumaan KA:n kanssa ennen kuin seuraat sokeasti kenenkään neuvoja.

MrJay MrJay sanoi:
On massiivinen puulattia, ikääntymistä kestävä kalvo ensimmäisen ja toisen kerroksen solumuovin välissä. Täällä ketjussa näyttää olevan erilaisia mielipiteitä, joten kehotan sinua puhumaan KA:llesi.
Kiitos!

Jotkut sanovat, että kosteussulkua ei pitäisi laittaa kylmälle puolelle, mikä teoriassa tarkoittaisi, ettei tarvitse mitään estettä ollenkaan? Niin kauan kuin asunto on lämmitetty. Vai ajattelenko väärin?

Lattialämmitystä ei tule laattaan

MrJay
On useita kouluja ja mieltymyksiä siitä, miten pitäisi tehdä, voit jättää sen kokonaan väliin, jos haluat, mutta jos sinulla on radonia, sinun tulisi huolehtia siitä radonputkella ja putkitiivistyksillä. Kuten sanottu, keskustele KA:n kanssa - hänen pitäisi tietää, miltä maaperäsi näyttää ja tarvitsetko tehdä mitään erityistä toimenpidettä vai et. Henkilökohtaisesti olen vyö ja henkselit, kun rakennan, ja muovikalvo ei ole koskaan vahingoittanut.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.