2 422 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Epätasainen väri uusi sauma.
Olen juuri saanut vaaleanharmaata sauma-ainetta laitettua (1 päivä sitten) ja se on laikuikasta. Suuret alueet ovat tummemman harmaita, kun taas toiset alueet ovat hyvin vaaleanharmaita. Ja nämä alueet voivat olla aivan vierekkäin niin, että on esimerkiksi 10 cm vaaleanharmaata, joka suoraan menee 30 cm tummaan saumaan ja sitten tulee taas vaaleaa jne. Vähän kuin seepraa. Tuleeko tämä korjaantumaan ajan myötä vai onko työssä jotain vialla?
Hei!! Saitko lisätietoa? Minulla on sama ongelma! Tarvitsen tietoa mahdollisimman pian! 
Ystävällisin terveisin
Joanna
Ystävällisin terveisin
Joanna
Bricco sanoi:
Olen juuri saanut vaaleanharmaan sauman laitettua (1 päivä sitten) ja se on laikukas. Suuret osat ovat tummemman harmaita, kun taas toiset osat ovat erittäin vaalean harmaita. Nämä osat voivat olla aivan vierekkäin, niin että esimerkiksi 10 cm on vaalean harmaa, joka menee suoraan 30 cm tummalle saumalle ja sitten tulee taas vaalea jne. Vähän kuin seepraraita. Tuleeko tämä korjaantumaan ajan myötä vai onko työssä jotain vikaa?
Okei, mutta se tummempi on pienin ja tuntuu ”väärältä”. Onko silloin ollut liian vähän vettä?
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 196 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 196 viestiä
Eräs tuttu. Hän ei ole asiantuntija mutta on tehnyt paljon. Hän on itse yllättynyt että siitä tuli niin. Kakeldaxilla he sanoivat juuri puolisolleni että se voi mennä tummaksi jos on liikaa vettä. Onko se niin?
Oletetaan niin? Se asetettiin eilen. En ole paikalla, vaan puolisoni ja meidän tuttu ovat siellä. Yritän vain auttaa niin hyvin kuin voin täältä äitini luota, jossa minä ja lapset asumme tämän tehdessä.
Klikkaa tästä vastataksesi