En ole lukenut kaikkia viestejä tässä ketjussa. Mutta olen lukenut uusimmat, joten älä ärsyynny minuun, jos olette jo kokeilleet tätä
Oletteko kokeilleet käyttää useampia kuormaliinoja sängyn jousien puristamiseksi yhteen? Sahaa silloin suuri levymateriaali kuten OSB-levy ja aseta se sängylle niin, että voima jakautuu tasaisesti sängyn yli. Pyöristä kulmat, jotta seinät eivät vahingoitu.
En saa 120/200 sänkyä ylös portaita, tolppa joka on tiellä on kantava ja menee lattiaan asti. Ajatukseni on sahata tolppa vinoon ja sitten ruuvata se takaisin yhteen. Löydä vain joku hyvä saha.
Mitä mieltä olette?
Oli sama ongelma pojan sängyn kanssa, ratkaisimme sen parilla vankalla kiinnityshihnalla sängyn ympärille (pituussuunnassa, puristimme patjaa niin että se tuli kapeammaksi/vähemmän paksuksi) niin saimme sen ylös.
Purimme sängynrungon sen sijaan, kun emme saaneet 160s ylös toiseen kerrokseen. En ole lukenut kaikkia vastauksia, joten mahdollisesti joku on jo ehdottanut sitä.
Minulla oli sama ongelma edellisessä talossa, kun tyttäreni itsepäisesti halusi 120-sängyn. Painostimme ja kamppailimme (ja minä olen todella itsepäinen siinä tilanteessa) mutta jouduimme luovuttamaan ja lähtemään palauttamaan sänkytuhlausta ja vaihtamaan sen kahteen 80-sänkyyn sen sijaan. Oli tietysti parempi hänelle lopulta kuitenkin.
Portaat muistuttavat valitettavasti paljon meidän omiamme.
En saa 120/200 sänkyä ylös portaita, pylväs joka on tiellä on kantava ja menee lattiaan asti. Ajatukseni on sahata pylväs viistosti ja sitten ruuvata se takaisin yhteen. Löydä vain joku hyvä saha.
Mitä mieltä olette?
Alin pylväs on helppo ruuvata irti. Samoin kaiteet sekä kaikki pinnat. Toinen pylväs on kuitenkin osa portaita eikä sitä voi irrottaa ilman että purkaa koko portaat (mikä on tosin parempi ratkaisu kuin sahata pylvästä).
Auttaisiko mahdollisesti poistaa kaiteet ja pinnat toisen pylvään yläpuolelta? Se pitäisi olla helppoa.
Ostin 120-sängyn rakennussarjana tunnetusta yrityksestä varakotiini. Kun pitää muuttaa, ruuvaa vain osat irti ja kantaa pois, minkä olen tehnyt kerran nyt. Muuten paras sänky, jonka olen omistanut tähän asti. Suositellaan.
Miksi Ruotsissa on standardi olla patja, jossa on sisäänrakennettu puurunko oikeastaan? Onhan se paljon kätevämpää ja fiksumpaa olla pehmeä osa erillään puu/kova osasta...
Miksi Ruotsissa on standardina sänky, jossa on sisäänrakennettu puurunko? Onhan se paljon kätevämpää ja fiksumpaa, että pehmeät osat ovat erikseen puu/kova osasta...
Miksi Ruotsissa on standardi käyttää patjaa, jossa on sisäänrakennettu puurunko? Onhan se huomattavasti kätevämpää ja fiksumpaa, että pehmeä osa on erillään puu/kovasta osasta...
Tismalleen. Katso kommenttini #56, jossa on alaosa säleikköpohjalla, joustinpatja ja sijauspatja kaikki IKEAsta.
Stickan
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.