Rejäl sanoi:
14st långburk så kommer vi direkt😉
7st långburk jokaiselle? Sitten saatte osan palkkiosta, kun sänky on yläkerrassa. Portaat ovat jo tarpeeksi vaurioituneet yrityksistäni 😂

• Haha
  • Tykkään
Mikael_L ja 12 muuta
  • Laddar…
P
H Hhallden sanoi:
7 pitkä tölkki per henkilö? Sitten saatte osan palkinnosta kun sänky on saatu yläkertaan. Rappuset ovat jo tarpeeksi vahingoittuneet yrityksiltäni 😂
Oletko yrittänyt itse?

Rejäl sanoi:
Oletko yrittänyt itse?
Eh kyllä, sinun olisi pitänyt nähdä kuinka kipsi lensi. On. Paljon kitattavaa, kun olen maalissa tässä projektissa.

• Vau
  • Tykkään
redep ja 3 muuta
  • Laddar…
P
H Hhallden sanoi:
Eh ja, sinun olisi pitänyt nähdä, miten kipsi lensi. On. Jonkin verran tasoitettavaa, kun olen valmis tässä projektissa.
Ok, se on kahden henkilön työ, alempi pää melkein pitää olla lattialla alussa ja hänen, joka menee ylös, täytyy nojata eteenpäin, jos hän menee ennen sängyn reunaa. Sitten voi olla hyvä, että itse patjaosa on tolppaa vasten, jolloin voi painaa hieman sitä vasten tekemättä merkkejä.

Se kyllä onnistuu😉

• Tykkään
Karlsand83 ja 5 muuta
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Ok, se on kahden henkilön työ, alempi pää pitää melkein olla lattiassa alussa ja hänen, joka menee ylös, täytyy kumartua eteenpäin, jos hän kulkee sängyn pään edellä. Sitten voi olla hyvä, että itse patjan puoli on tolppaa vasten, jolloin voi vähän painaa sitä ilman, että siihen tulee jälkiä.

Se siitä😉
Laitoin jopa 5s kiristysnauhat yhdistämään sänkyä. Mutta ei

P
H Hhallden sanoi:
Laitoin jopa 5s kiristysnauhan vetämään sängyn yhteen. Mutta ei
Se ei taida onnistua yksin, vaan kaksi on se taikasana..

• Tykkään
  • Rakastan
Bor i pepparkakshus ja 2 muuta
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Se ei varmaan onnistu yksin, kaksi on taikasanat..
Appi ja anoppi auttoivat eilen, mutta ei

P
H Hhallden sanoi:
Appi ja anoppi auttoivat eilen, mutta ei
Ok sitten sinun täytyy tehdä hakkuut..

• Tykkään
Nillea ja 1 muu
  • Laddar…
Se täytyy vain onnistua.

Ei voi sahata keskeltä kahtia, liikaa säleikköjä alla. Sitten pystyasentoon asettaminen ja hieman vasemmalle taittaminen 120 leveydellä voi olla vaikeaa, mutta voittaa joku desimetri. Vaikea tapaus, lääkäri itki.

Farstatjej90
Miten portaat on asennettu? Voiko ne ruuvata irti, esimerkiksi viisi ylintä, ja nostaa sängyn ylös portaita pitkin pystyasennossa?

• Tykkään
YuGi ja 3 muuta
  • Laddar…
Kuva portaista ylhäältä?

• Tykkään
FreQa
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Ok då får du göra avverkan..
Oletko jo luovuttanut... Olit niin varma, että se onnistuisi 😆

• Tykkään
  • Haha
Anonymiserad 170696 ja 1 muu
  • Laddar…
P
R roli sanoi:
Oletko jo luovuttanut... Olithan niin varma, että se onnistuisi 😆
Sain sen ylös🤓 mutta kaikilla ei ole sitä kykyä😂

• Haha
  • Tykkään
  • Vau
OPP123 ja 9 muuta
  • Laddar…
Totte_S
Rauhoitu vain - talon rakentaminen tulee puhumaan sängyn ylös portaiden, ainakin yrittää. 😁
Ikävää joutua sahaamaan kaide erikseen. Jos ryhdyt siihen operaatioon, voi olla hyvä idea tehdä se perusteellisesti ja muuttaa kaiteen rakennetta niin, että alempi osa voidaan purkaa tulevaisuudessa. Joskus kalusteita ei yksinkertaisesti saada ylös.

• Haha
mbj79
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.