En saa nostettua 120/200 sänkyä ylös portaita, tolppa joka on tiellä on kantava ja menee lattiaan asti. Ajatukseni on sahata tolppa vinoon ja sitten ruuvata koko höskä takaisin kasaan. Löydä vain hyvä saha. Mitä mieltä olette?

• Portaat, joissa puinen kaide ja punaisella merkattu kohta, johon suunnitellaan muutoksia sängyn kuljettamiseksi ylös.
  • Puuportaat, joiden kaiteissa roikkuu punainen takki, ja joihin on kiinnitetty käsikaide.
  • Vau
Stickan56
  • Laddar…
A
H Hhallden sanoi:
En saa nostettua 120/200 sänkyä ylös portaita pitkin, pylväs joka on tiellä on kantava ja menee lattiaan asti. Ajatukseni on sahata pylväs viistoon ja sitten ruuvata paska takaisin yhteen. Löydä vain joku hyvä saha.
Mitä mieltä olette?
Oletteko kokeilleet pystyasennossa, näyttää olevan tilaa..

• Tykkään
Bor i pepparkakshus ja 10 muuta
  • Laddar…
Rejäl sanoi:
Oletteko kokeilleet seisten näyttäisi olevan tilaa..
Ei valitettavasti ole mahdollista

• Surullinen
Revhiet1
  • Laddar…
A
H Hhallden sanoi:
Går ej tyvärr
Oletko sataprosenttisen varma, että sänky täytyy pitää pystyssä, tilaa näyttää olevan runsaasti..

• Tykkään
FreQa ja 5 muuta
  • Laddar…
Teillä ei sattumalta ole parveketta, jotta voisitte nostaa sängyn parvekkeen oven kautta ylös?

Jos asettaa tikkaat, joita pitkin sänky voi liukua, pari henkilöä ylhäällä pitelee sänkyä köysillä tai kiristysvöillä ja yksi henkilö seisoo tikkailla työntämässä, niin onnistuu hetkessä.

• Tykkään
  • Vau
Salix Salix ja 10 muuta
  • Laddar…
H Hhallden sanoi:
Ei onnistu valitettavasti
Ei auta poistaa sängyn jalkoja, ellei sitä ole jo tehty.

Rejäl sanoi:
Oletko varma siitä, että sängyn täytyy olla pystyssä, näyttää olevan hyvin tilaa..
V växelventil sanoi:
Ei auta poistaa sängyn jalkoja, jos sitä ei ole jo tehty.
Ei jalkoja sängyssä.

S Stuff sanoi:
Teillä ei satu olemaan parveketta, joten voisitte lähettää sängyn parvekkeen oven kautta ylös?

Asetetaan tikkaat, joita pitkin sänky voi liukua, pari tyyppiä ylhäällä pitämässä kiinni sängystä köysillä tai kiinnityshihnoilla ja yksi henkilö seisoo tikkaille työntämässä, niin se käy hetkessä.
Ei parveketta

Miltä sänky näyttää, pari valokuvaa eri kulmista ei ole väärin.

J jonaserik sanoi:
Miltä sänky näyttää, pari valokuvaa eri kulmista ei olisi haitaksi.

• Puolivalmis lavavuode nojaa seinää vasten olohuoneessa, jossa on vaalea parkettilattia ja tauluja seinillä.
  • Henkilö mittaa seinän etäisyyttä portaikossa käyttäen mittatikkua.
  • Henkilö mittaa puisia portaita sisätilassa mittakepillä, portaiden kaiteen vieressä on punainen takki.
A
Olen vakuuttunut siitä, että sen voi ottaa vähän vinossa pystyasentoon..

Onko se Älvsbyhus?

• Tykkään
FreQa ja 17 muuta
  • Laddar…
Eräs kollega kohtasi saman ongelman uudessa LB-talossaan ja hänen piti ottaa se yläkerran ikkunan kautta sijaan.

• Tykkään
FreQa ja 4 muuta
  • Laddar…
Farstatjej90
Rejäl sanoi:
Olen vakuuttunut, että sen voi ottaa vähän vinossa pystyasennossa ylös..

Onko se Älvsbyhus?
Olen samaa mieltä! Missä tämä on TS? Minä ja Rejäl tulemme ja hoidamme sen heti 😅

Näyttää mahtuvan pystyasennossa!

• Tykkään
  • Haha
Mikael_L ja 23 muuta
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 sanoi:
Olen samaa mieltä! Missä tämä on jossain TS? Minä ja Rejäl tulemme ja hoidamme sen heti 😅

Näyttää siltä, että se mahtuu seisomaan!
Kungsbacka kullavik, kuinka kylmää haluatte olutta?

• Tykkään
  • Haha
  • Rakastan
SandraRocklind ja 31 muuta
  • Laddar…
A
H Hhallden sanoi:
Kungsbacka kullavik, kuinka kylmiä haluatte olut olla?
14st pitkä tölkki niin tulemme suoraan 😉

• Haha
  • Tykkään
Mikael_L ja 15 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.