4 125 lukukertaa ·
11 vastausta
4k lukukertaa
11 vastausta
Ehdotuksia kaksipuolisesta teipistä
Hei, olin ajatellut tehdä jotain erikoista rullaverhon kanssa saadakseni siitä todella pimeän. Olin ajatellut kiinnittää U-muotoisen muovilistan kummallekin puolelle ikkunaa, johon rullaverho voi kulkea, ja siten toivottavasti suodattaa sivuvaloa.
Mutta siinä tapauksessa minun pitäisi kiinnittää se kaksipuolisella teipillä. Onko sitten sellaista, joka kiinnittyy hyvin ja kestää hieman käsittelyä, jota voi suositella. Seinän päälle, johon se sitten kiinnitetään, on maalattu.
Tai jos jollakin on muita ehdotuksia ratkaisuksi jotta saisi täysin pimeän, antakaa mielellään ehdotuksia.
Kiitos etukäteen.
Mutta siinä tapauksessa minun pitäisi kiinnittää se kaksipuolisella teipillä. Onko sitten sellaista, joka kiinnittyy hyvin ja kestää hieman käsittelyä, jota voi suositella. Seinän päälle, johon se sitten kiinnitetään, on maalattu.
Tai jos jollakin on muita ehdotuksia ratkaisuksi jotta saisi täysin pimeän, antakaa mielellään ehdotuksia.
Kiitos etukäteen.
Olen yrittänyt löytää sellaisia, mutta ne näyttävät olevan enimmäkseen kattoikkunoille jostain syystä. Tarvitsen joka tapauksessa sellaisen, joka on mukautuva, koska ikkunoiden mitat ovat hieman epätavallisia.Karlia sanoi:
Mutta nämä olivat mielessäni, kun ajattelin tätä menetelmää.
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Tämä on toiminut minulle, mutta ei juuri sinun tarkoitukseesi, mutta teippi pysyy 
https://www.bauhaus.se/dubbelhaftan...4MO4RBlLqUHJToZdL01mELtaSZfTsCkxoC0m8QAvD_BwE
https://www.bauhaus.se/dubbelhaftan...4MO4RBlLqUHJToZdL01mELtaSZfTsCkxoC0m8QAvD_BwE
Ruuvikiinnitys olisi ollut toivottavaa, mutta on vaikeaa kiinnittää U-lista ruuveilla, koska sen täytyy "levätä sivullaan".Karlia sanoi:
Mitä olet kiinnittänyt sillä? Arvostelujen perusteella näyttää pysyvän tiukasti. Tässä tapauksessa ei ole mitään painoa, jota sen pitäisi pitää (ainakaan jos ottaa muovisen listan), joten sen pitäisi toimia erinomaisesti.Henrik.woll sanoi:
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Olen aiemmin asentanut pyyhekoukkuja.
Toki se voi irrota epänormaaleissa nykäyksissä, mutta koukut ovat pysyneet paikallaan (1 vuosi)
Olen myös käyttänyt tätä työssä, kun olemme asentaneet langattomia lämpötila-antureita marmoripäällysteisiin seiniin, ne ovat olleet kiinni yli 3 vuotta. Anturit ovat toki melko kevyitä, mutta silti, ne ovat julkisilla alueilla.
Toki se voi irrota epänormaaleissa nykäyksissä, mutta koukut ovat pysyneet paikallaan (1 vuosi)
Olen myös käyttänyt tätä työssä, kun olemme asentaneet langattomia lämpötila-antureita marmoripäällysteisiin seiniin, ne ovat olleet kiinni yli 3 vuotta. Anturit ovat toki melko kevyitä, mutta silti, ne ovat julkisilla alueilla.
N Nygge72 sanoi:Hei, olin ajatellut tehdä erityisjärjestelyjä rullaverholle saadakseni todella pimeää. Olin suunnitellut asettaa U-muotoisen muovilistan ikkunan molemmille puolille, joissa rullaverho voi kulkea, ja siten toivottavasti suodattaa pois sivuvalon.
Mutta silloin minun pitäisi kiinnittää se kaksipuolisella teipillä. Onko olemassa sellaista, joka pitää tiukasti ja kestää vähän käsittelyä ja jota voisi suositella? Seinään, johon se pitäisi kiinnittää, on maalattu asianmukaisesti.
Tai onko kellään muulla ehdotuksia ratkaisusta, jotta saataisiin täysin pimeää, niin ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia.
Kiitos etukäteen
Yksi suurimmista valmistajista tarjoaa muun muassa kaksipuolista teippiä u-listoihin, he käyttävät 3M teippiä, joka on uv-kestävä, varmista vain, että kaikki rasva on poistettu seinästä ennen kuin asetat sen paikoilleen.
3M:llä on hieman paksumpi koriteippi, jota käytetään esimerkiksi spoilerien kiinnittämisessä autoihin. Se voi olla kokeilemisen arvoinen.
Ongelma on luultavasti siinä, että teippi ei kiinnity kunnolla pintarakenteen ja materiaalin vuoksi. Jos pinta on tapettia, voi sen uloin "kerros/nukka" irrota. Jos pinta on epätasainen maalattu, teippi ei tartu yhtä hyvin.
Ongelma on luultavasti siinä, että teippi ei kiinnity kunnolla pintarakenteen ja materiaalin vuoksi. Jos pinta on tapettia, voi sen uloin "kerros/nukka" irrota. Jos pinta on epätasainen maalattu, teippi ei tartu yhtä hyvin.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Uusi, hyvä, kaksipuolinen teippi:

https://fyndiq.se/produkt/magic-nano-tape-elastisk-tejp-3-meter-12c78a5a1e134731/
https://fyndiq.se/produkt/magic-nano-tape-elastisk-tejp-3-meter-12c78a5a1e134731/
Klikkaa tästä vastataksesi