2 237 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Dyckert meni pieleen, miten saan smyygin tiiviiksi ja kauniiksi?
Asensin ikkunasyvennyksen. Ja kun olin melkein valmis listoilla, yksi naula teki pienen käännöksen ja meni suoraan ylös syvennykseen. Onneksi käteni ei ollut tiellä...
Tietysti alaosassa. Kylpyhuoneessa. Pieni, mutta lisääntynyt riski vedelle.
- Tunnen, että on tärkeää, että se on tiivis parhaalla mahdollisella tavalla (ilman, että purkaa kaiken).
! Poistin naulan.
? Mietin nyt, pitäisikö minun ottaa pieni pora ja porata hieman saadakseni pois kraatterin.
? Sitten täyttää puuliimalla?
? Vai onko tasoite tiiviimpi?
Tietysti alaosassa. Kylpyhuoneessa. Pieni, mutta lisääntynyt riski vedelle.
- Tunnen, että on tärkeää, että se on tiivis parhaalla mahdollisella tavalla (ilman, että purkaa kaiken).
! Poistin naulan.
? Mietin nyt, pitäisikö minun ottaa pieni pora ja porata hieman saadakseni pois kraatterin.
? Sitten täyttää puuliimalla?
? Vai onko tasoite tiiviimpi?
Jäsen
· Västra Götaland
· 332 viestiä
Naula vaihtoi suuntaa ja meni vinoon ulos smyygistä ja teki isomman ulostuloreiän. Nyt TS haluaa siistiä sen.
mene yritykseen, josta ostit foder ja smyg. jos se on hyvin varusteltu yritys, heillä saattaa olla pieniä maalipurkkeja, esimerkiksi tippexin kokoisia, joissa on pieni sivellin (50€ max). Kerro mielellään, mikä merkki foder ja smyg oli. Jos meillä on sama, voin antaa sinulle värikoodin, muuten ehkä joku muu tietää juuri sinun foderin värikoodin.
puusepäntyö kitti sormella
tökkää reikään
anna kuivua muutama minuutti
pyyhi kostealla liinalla (ole kevyt kädelläsi, jotta kitti ei lähde reiästä)
pyyhi ylimääräinen kitti pois reiän ympäriltä, se kellastuu. katso hieman eri kulmista, niin huomaat helpommin, jos olet jättänyt jotain.
tökkää vähän maalia,
anna kuivua
toiminut minulle, jos on huolellinen, niin tulee hyvä.
puusepäntyö kitti sormella
tökkää reikään
anna kuivua muutama minuutti
pyyhi kostealla liinalla (ole kevyt kädelläsi, jotta kitti ei lähde reiästä)
pyyhi ylimääräinen kitti pois reiän ympäriltä, se kellastuu. katso hieman eri kulmista, niin huomaat helpommin, jos olet jättänyt jotain.
tökkää vähän maalia,
anna kuivua
toiminut minulle, jos on huolellinen, niin tulee hyvä.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Mutta et kai vedä vettä ikkunalaudalle?Yrrol sanoi:
Laita teipinpalat reiän päälle ja aseta kukkaruukku siihen, niin se on hyvä.
Esim. tällainen

Tai, kuten toiset sanovat, tasoita ja maalaa päälle.
Klikkaa tästä vastataksesi