1 544 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Dyckert Lattialista naula
Hei!
Aion kiinnittää lattialistoja (15mm syviä) kipsiseinään ja olen lukenut, että pitäisi käyttää dyckert-nauloja ja että naulan pitäisi olla vähintään 2,5 kertaa listan syvyys. Joten kysymykseni on, voinko käyttää näitä https://www.clasohlson.com/se/p/21-2667 40mmx1,7 mm kokoa? Onko 1,7 mm liian suuri?
Kiitollinen avusta, sillä en tiedä tästä mitään!
Aion kiinnittää lattialistoja (15mm syviä) kipsiseinään ja olen lukenut, että pitäisi käyttää dyckert-nauloja ja että naulan pitäisi olla vähintään 2,5 kertaa listan syvyys. Joten kysymykseni on, voinko käyttää näitä https://www.clasohlson.com/se/p/21-2667 40mmx1,7 mm kokoa? Onko 1,7 mm liian suuri?
Kiitollinen avusta, sillä en tiedä tästä mitään!
Muista yrittää osua reglaraan vain. Jos naulaat vain kipsiin, se ei tule kiinnittymään hyvin.
Klikkaa tästä vastataksesi
