Hei!
Aion kiinnittää lattialistoja (15mm syviä) kipsiseinään ja olen lukenut, että pitäisi käyttää dyckert-nauloja ja että naulan pitäisi olla vähintään 2,5 kertaa listan syvyys. Joten kysymykseni on, voinko käyttää näitä https://www.clasohlson.com/se/p/21-2667 40mmx1,7 mm kokoa? Onko 1,7 mm liian suuri?

Kiitollinen avusta, sillä en tiedä tästä mitään!
 
Se toimii hyvin, eihän listojen päällä ole mitään rasitusta, joten niiden pitäisi vain pysyä paikoillaan.
 
Stefan N Stefan N sanoi:
Se toimii hyvin, eihän listoihin kohdistu mitään rasitusta, joten niiden pitäisi pysyä paikallaan.
Hei! Huomasin vastauksen vasta nyt. Loistavaa, kiitos!
 
Muista yrittää osua reglaraan vain. Jos naulaat vain kipsiin, se ei tule kiinnittymään hyvin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.