Hei!

Ajattelin kysyä, onko kukaan rakentanut huvilaa otsikossa mainitusta materiaalista ja oletteko tyytyväisiä? Onko joku kuullut muiden kokemuksista? Onko suositeltavaa?

Tietääkö joku yrityksen Västmanlandissa, joka käyttää maxitsin DSM Byggblockia?

Kiitokset kaikista vastauksista.

/Andreas
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.