Hei!
Ajattelin kysyä, onko kukaan rakentanut huvilaa otsikossa mainitusta materiaalista ja oletteko tyytyväisiä? Onko joku kuullut muiden kokemuksista? Onko suositeltavaa?
Tietääkö joku yrityksen Västmanlandissa, joka käyttää maxitsin DSM Byggblockia?
Kiitokset kaikista vastauksista.
/Andreas