Hei kaikki iloiset rakentajat!

Meidän on tarkoitus rakentaa uutta, onko jollakin kokemuksia jostakin näistä rakennusjärjestelmistä?
Doracellilla on myös uusi elokuusta lähtien

Joitakin kokemuksia tai vinkkejä

/ Daniel

Hei.

Rakennan tällä hetkellä BEWI-rakennusjärjestelmällä. Dorocellista minulla ei ole kokemusta, mutta kun katson heidän sivustoaan, ne näyttävät hyvin samanlaisilta.

Tähän mennessä olen erittäin tyytyväinen. On todella kiva arvioida sitä talven jälkeen.

Ystävällisin terveisin
/ Johan

Miten hintakuva tämän kanssa on? Paljon kalliimpaa kuin lösvirke? Ajattelin lösvirkeä, mutta kivellä on monia etuja (paitsi hinta)..

olen käyttänyt doracellia laajennuksessani ja olen erittäin tyytyväinen, kalliimpaa kuin irtotavara mutta säästää paljon aikaa.

Hei!

Olemme olleet käynnissä keväästä lähtien ja se on sujunut melko hyvin. Suunnitelmamme ei ollut täysin mukautettu BEWI-järjestelmään, joten seinistä tulee vähän paksumpia kuin aiottu. Mutta kokonaisuudessaan se tuntuu erittäin hyvältä. Sekä talo että autotalli on rakennettu järjestelmällä. Toivomme muuttoa helmikuussa.

/Cecilia

Hei Cecilia

rakennatteko itse BEWI:llä? Vai oletteko palkanneet jonkun yrityksen? Yritän löytää urakoitsijoita, jotka tarjoavat tätä, mutta en löydä ketään ...

Emme rakentaneet taloa itse, mutta autotallin kyllä. Se tehtiin samaan aikaan, jotta voisimme saada mahdollisesti apua asiantuntijoilta. :-) Kysyn mieheltäni, mikä yrityksen nimi on, heitä suositteli meille BEWI. Ilmeisesti se on "sivutoimija" BEWI:ltä, jonka voi palkata rakentamaan talon.

Hei Daniel!
Rakennamme parhaillaan kellarimme seiniä (rinne-talo) Dorocellin järjestelmän avulla. Todella kätevä itse rakentamiseen, ota yhteyttä jos sinulla on kysymyksiä.
En ole löytänyt yksityiskohtaista tietoa BEWI:stä, onko sinulla jotain hyvää linkkiä?
//Håkan

Hei Hakaner!
Me aiomme laajentaa kotona Dorocellilla. Mietin, miten teillä meni rakentaa itse tällä systeemillä? Sujuiko rakennusilmoitus hyvin? Hyväksyivätkö he, että te rakennatte itse? Miten teitte seinän tukemisen betonilla täytön aikana? Kiitollinen avusta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.