316 lukukertaa ·
3 vastausta
316 lukukertaa
3 vastausta
diffuusiosulku/tjäripaperi kellarin katossa
Hei!
Olen muuttamassa suuren kellarikerroksen huoneen pienemmäksi makuuhuoneeksi ja sen vuoksi olen purkanut vanhan katon. Katon alla on musta paperimainen materiaali, jonka oletan olevan jonkinlainen diffuusiopaperi/höyrysulku?
Huone on lämmitetty ja on joskus aiemmin toiminut kampaamona.
Jotta sähköasentaja pääsee käsiksi sähköihin, minun täytyy purkaa paperi, mutta kysymys kuuluu, täytyykö minun asentaa uusi paperi uudelleen? Mikä on sen tehtävä tässä tapauksessa lämmitetyssä kellarissa?
Ymmärrän, että tarvitsen diffuusiopaperin ulkoseinien ja katon väliin, joka on yhteydessä kylmään ullakkoon, mutta en ymmärrä tämän tarkoitusta.
Olen muuttamassa suuren kellarikerroksen huoneen pienemmäksi makuuhuoneeksi ja sen vuoksi olen purkanut vanhan katon. Katon alla on musta paperimainen materiaali, jonka oletan olevan jonkinlainen diffuusiopaperi/höyrysulku?
Huone on lämmitetty ja on joskus aiemmin toiminut kampaamona.
Jotta sähköasentaja pääsee käsiksi sähköihin, minun täytyy purkaa paperi, mutta kysymys kuuluu, täytyykö minun asentaa uusi paperi uudelleen? Mikä on sen tehtävä tässä tapauksessa lämmitetyssä kellarissa?
Ymmärrän, että tarvitsen diffuusiopaperin ulkoseinien ja katon väliin, joka on yhteydessä kylmään ullakkoon, mutta en ymmärrä tämän tarkoitusta.
Se on luultavasti eräänlainen "förhydningspapp" tai nykyaikaisesti "vindskyddspapp", ja se on todennäköisesti tarkoitettu pölysuoja.
Voinko purkaa sen enkä laittaa uudelleen? mitä seurauksia olisi, jos en laittaisi sitä uudelleen ennen kuin uusi sisäkatto asennetaan?
Jos asetat valitse nykyaikaisempi juuri kuten pölysuoja.
Klikkaa tästä vastataksesi