10 036 lukukertaa ·
8 vastausta
10k lukukertaa
8 vastausta
Diffuusioavoin ikääntymistä kestävä teippi
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 710 viestiä
Etsin teippiä, joka on diffuusioavoin suojatakseni ikkunan ulkopuolelta, karmin ja julkisivun välistä, klassisen tiivistyksen ulkosuojana.
Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan. Olen nähnyt version "Isolas Vindskyddstejp" mutta hyvin kallis ja vaikea löytää ulkomailta. Haluaisin siis tilata Saksasta tai vastaavasta paikkaa hinnan alentamiseksi.
Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan. Olen nähnyt version "Isolas Vindskyddstejp" mutta hyvin kallis ja vaikea löytää ulkomailta. Haluaisin siis tilata Saksasta tai vastaavasta paikkaa hinnan alentamiseksi.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 710 viestiä
Ehkä. Mutta silloin minun täytyy löytää diffuusioavoin bottningslist, lisäksi se ei tunnu yhtä tuulenpitävältä kuin teippaamalla. Ehkä ajattelen väärin.thomasx sanoi:
Sen sijaan sisäpuolelle tulee bottningslist + akryylisauma, jotta siitä tulee täysin höyrytiivis yhdessä rakennusmuovin kanssa.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 710 viestiä
On olemassa suodatinteippiä, http://www.bygghemma.se/utomhus/tak/kanalplasttak/tillbehor/filtertejp-halle-isolux/p-171935, mutta se saattaa olla liian ilmava.
Jäsen
· Västra Götaland
· 1 710 viestiä
Olen nyt käyttänyt Isolas mustaa teippiä, tuntuu vähän "karhealta" ulkopuolelta. Maksoin täyden hinnan ammattiliikkeessäni Göteborgissa, noin 250 kr sis. alv per rulla 25 m.
Mutta kylläpä siinä on ote. Olen useassa paikassa teipannut ikkunankehyksen ja puulistan väliin julkisivussa peittämään raon. Oli pakko purkaa yhdessä kohtaa. Kun irrotin teipin, puulistasta irtosi puulastuja, se ei todellakaan ole mitään Bilteman ilmastointiteippiä...
Mutta kylläpä siinä on ote. Olen useassa paikassa teipannut ikkunankehyksen ja puulistan väliin julkisivussa peittämään raon. Oli pakko purkaa yhdessä kohtaa. Kun irrotin teipin, puulistasta irtosi puulastuja, se ei todellakaan ole mitään Bilteman ilmastointiteippiä...
Klikkaa tästä vastataksesi