Hei,

Minulla on tila, joka näyttää tältä:

xIP3DwH.jpg

Olisi parasta asettaa vesikaappi tähän, mutta eri syistä joudumme valitsemaan toisen ratkaisun. Joten ajattelin laittaa ikääntymistä kestävää muovia ja teippiä, kysymykseni on, kestääkö ikääntymistä kestävä teippi kosteutta? Sitä luulisi, koska kosteutta voi muodostua seiniin, joissa sitä käytetään. Jos ei, onko teillä ehdotusta toiseen teippiin, jota voisi käyttää letkujen ympärillä?

Tämän lisäksi aion myös asettaa kosteusvaroittimen tilaan.

Miksi ei rakentaa uudelleen tyylikkäällä luukulla. Kelluva pohja, asenna uimarööri ja maalaa sisäpuoli vedeneristeellä.

Ajatuksena oli itse asiassa asentaa luukku, tältä se näyttää tällä hetkellä.
3kQQ4ks.jpg

Ostin oven, joka pitäisi asentaa siihen, mutta sitten tajusin tiivistämisen tarpeen. Jos vuotaa, se ei ole hauskaa, koska kaikki on lastulevyä. Kun meillä oli vuoto keittiön altaassa, tiedämme, että lastulevy menee täysin pilalle jopa vähäisestä vedestä.

Tarkoitatko, että minun pitäisi tasoittaa aukko samalle tasolle lattian kanssa? Ymmärtääkseni sellaista tulisi välttää, putkiin pitäisi päästä helposti käsiksi, jos ongelmia ilmenee.

Ajatus maalata vedeneristyksellä kuulosti hyvältä! En kuitenkaan ole varma, onko se mahdollista ilman putkien, letkujen ja pumpun poistamista? Ja minulle se kuulostaa melko laajalta työltä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.