Hei! Voit varmasti saada parempia vastauksia kuin minun tähän kysymykseen. Mutta ajattelin vastata kuitenkin, koska tämä foorumi on aina auttanut minua niin hyvin!
Peltikatto sopii hyvin kaltevuuteen. Myyjien verkkosivuilla on yleensä ilmoitettu maksimikaltevuus. Näin tiedät, että ostamasi kestää kaltevuuden. Mutta kaksoissaumattu Peltikatto kestää pienempiä kaltevuuksia kuin sinun.
Hei! Varmasti saat parempia vastauksia kuin minun tähän kysymykseen. Mutta ajattelin kokeilla kuitenkin, koska tämä foorumi auttaa minua aina niin hyvin!
Peltikatto sopii sinun kattokulmalle. Myyjien verkkosivustoilla on yleensä maksimikallistus. Siten tiedät, että se, mitä ostat, selviytyy kallistuksesta. Mutta konesaumakatto kestää matalamman kaltevuuden kuin sinun.
Sitten yleensä katson puuopasta:
[linkki]
Toivottavasti siitä on apua!
Kiitos vastauksesta! Yritän löytää tiiliimitaatiopellin, mutta ilmeisesti nekin vaativat 14` astetta!
Voisitko tarkastella liimapuuta, noin 90*405 mm, niin voit kallistaa katon toiseen suuntaan, kuten ulos toisesta päädystä tai suoraan päädystä.
Se on ehdottomasti vaihtoehto, mutta se jää viimeiseksi keinoksi, koska sain rakennusluvan nykyisellä ajatuksella. Mittaus ei ollut tarkka kun lähetin sen.
Det är absolut ett alternativ, men det får bli som sista utväg, då jag fått beviljat bygglov med nurvarande tanke. Mätningen var inte exakt när jag skickade in. Tack för tipset!
On aina mahdollista lähettää muutos, jos joudut tekemään toisella tavalla, näin sinun ei tarvitse hakea uutta rakennuslupaa vaan muuttaa lähetetyn.
Tässä päivänä muutamana istuin ja pohdin uutta ratkaisua ongelmaani, keksin tämän idean, mitä mieltä olette tästä? Tällä tavalla saan korkeuden ikkunan yläpuolelle. Mutta onko se esteettisesti oikein? Pieni katto saisi olla niin leveä, että ikkuna on avattavissa. Pienen katon harja sijoittuu juuri taemman ikkunan alle suunnilleen. Ensimmäinen ajatus on lumi, toimiiko se?
Oh, olisin valinnut kattoterassin, jos aurinko-olosuhteet ovat hyvät ja sopiva huone takana.
Tai valikatto! niin katon korkein kohta on keskellä lähintä olemassa olevaa julkisivua. Ja joka sitten laskee alaspäin kolmelle suunnalle. Mielestäni se sopii hyvin matalakattoiseen harjakattoon.
Kattoterassi ei valitettavasti tule kysymykseen, meillä on naapureita aivan autotallin takana ja autotallin oikealla puolella. Koska aion rakentaa alle 4 metrin päähän tontin rajasta, en usko, että naapurit suostuisivat siihen haha!
Kattoterassi ei valitettavasti onnistu, meillä on naapurit aivan autotallin takana ja oikealla puolella autotallista. Koska aion rakentaa alle 4 m etäisyydelle tontin rajasta, en usko, että naapurit olisivat suostuneet siihen haha!
Haha, harmi! Mutta silloin olisit ehkä muutenkin tullut "liian lähelle" tunteellisesti
Då kanske det är bättre att bryta av helt med ett pulpettak istället. Fast visst vore det coolt med en terrass på garagetaket
Bryta av med takmaterial också, nästan samma ser lätt lite konstigt ut
[kuva]
Jag får kolla upp om det är möjligt med pulpettak. Men misstänker att den behöver samma höjd. Vi har bara 3670mm till fönsterbläck och garaget blir ca 6500mm brett.
Hmm, en tiedä jos olen käsittänyt jotain väärin nyt, koska sain niin erilaisen luvun... MUTTA
Jos ensin ajattelit, että kattotuolit sijoitettaisiin kuten nykyisessä talossasi (sama suunta); mutta ettei siitä tule liian korkea, jotta yläkerran ikkunat eivät peittyisi, voiko siitä tulla näin kaltevuuden kanssa:
En usko, että kallistus tulee olemaan iso ongelma piirustuksessa, mutta ainoa asia, joka tulee mieleen, on se, että alusrakenne näyttää heikolta. Logiikan mukaan siitä pitäisi tulla todella vahva, jos ajatellaan, että lumi jää katolle. Nyt se vaikuttaa siltä, että oletetaan, että kaikki liukuu heti pois, ja kattotuoli kantaa vain itsensä ja katon. Ehkä jopa rajalla. Mutta en ole rakennussuunnittelija, ja piirustuksesta ei näe kaikkia mittoja täysin.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.