Etsin myös edullista laminaattilattiaa. Mutta koska meillä on koira, lattiaan tulee aika paljon kulutusta.
Mitä mieltä olette IKEA:n laminaattilattiasta?
Kestäisikö se vuoden tai kaksi (pidempään emme ole ajatelleet asua... ;) ) koiran kynsien ja kaiken kanssa??

Se on ainakin edullinen ;D....
/ Louise
 
Byggmaxilla on myös hyvä hinta laminaattilattioille!
www.byggmax.se
 
Myyjän mukaan, jonka kanssa puhuin tänään, laminaattilattia on kestävämpi kuin aito parkettilattia.
 
Laminate on teknisesti ottaen paljon parempi lattia. Esteettisellä tasolla parketti voi kuitenkin voittaa. Tosiasia on, että laminaatti sopii hyvin lattialämmitykseen, koska se ei halkeile ja johtaa lämpöä paremmin. Lattialämmitys tekee siitä viihtyisän, mutta se ei näytä öljytyltä tammiarkaparketilta. :)
 
Kyllä, kaikella on näköjään hyvät ja huonot puolensa. Meillä on tuhkalehtiparketti olohuoneessa, eteisessä ja keittiössä. (lattia kulkee huoneesta huoneeseen) Olemme miettineet laminaattia, mutta päädyimme parkettiin kuitenkin, jotta sitä voi hioa tulevaisuudessa, jos se kuluu liikaa. Parketti keittiössä ei ehkä ole kaikkein järkevin. Mutta meillä on jo niin paljon klinkkeriä talossa ja parketti vahingoittuu varmasti yhtä helposti roiskeista kuin laminaatti (??)
 
C -> sanoit, että teillä on niin paljon klinkers talossa....
Missä muualla kuin kylpyhuoneessa ja kodinhoitohuoneessa ja ehkä eteisessä teillä on niitä?

Meillä tulee olemaan klinkers koko alakerrassa, myös olohuoneessa.
 
Rehellisesti sanottuna aloitukseen liittyen. Onko IKEA:lla clickgolv? Ostin lattiaa Ikealta jonkin aikaa sitten ja näin vain liimalattiaa. Toimi hyvin. Löysin vain kaksi viallista "lankkua" 16 neliömetriltä. Tietysti nämä viat löytyvät seuraavana päivänä, kun liima on kuivunut, koska asettaminen on niin helppoa. :-/
Näin Byggmaxclickin jokin aika sitten. Todella halpaa, mutta pitääkö pieni matala reunus lattian paikoillaan? Kalliimmissa on varmasti selvästi selkeämpää reunaa?! Korjaa, jos olen väärässä. :)
 
Sweli sanoi:
C -> sanot, että teillä on niin paljon klinkkeriä talossa....
Missä muualla kuin kylpyhuoneessa ja kodinhoitohuoneessa ja ehkä eteisessä teillä on sitä?
Kylpyhuone, WC, kodinhoitohuone, eteinen. Myös yläkerran WC:ssä meillä tulee olemaan klinkkeriä. Ja pieni alue takan edessä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.