Byggmax on aina niin edullinen. Olen huomannut, että heillä on esimerkiksi Puolassa valmistettua kipsiä jne. Olin ajatellut ostaa esimerkiksi ulkoverhouksen julkisivun remontointiin, ja heillä on melkein puoleen hintaan verrattuna paikalliseen sahausliikkeeseeni (Partille trä).

Tietääkö kukaan, onko Byggmaxin materiaalien laatu yleensä huonompi vai onko se yhtä hyvä kuin rakennustavarakaupoissa kuten Beijer tai esimerkiksi Woody-yhteistyössä olevissa liikkeissä? Entä Hornbach, Bauhaus, K-rauta ja ne muut?

Terveisin
Pål

Ostan Byggmaxista. Heillä on hyvät hinnat, ja luulen, että se johtuu alhaisista kuluista. Tavarat vaikuttavat laadullisesti täysin OK:lta! :)

Luulen, että se vaihtelee ByggMax-myymälöissä. Oma kokemukseni on enimmäkseen se, että tiettyjen tavaroiden säilyttäminen on huonoa, mikä heikentää materiaalin laatua.
Alhaisempi hinta=alhaisempi laatu.

Olemme huomanneet, että suuri osa puutavarasta Byggmaxissa on kiero ja vääntynyt.
Joskus täytyy seistä pitkän aikaa ja lajitella parhaat puutavarat.

Rakennuspuutavaran laatu Byggmaxilla näyttää selvästi riippuvan täysin siitä, missä myymälä sijaitsee. Joillakin myymälöillä on, kuten minulle sanottiin, paikallinen toimittaja, joka todennäköisesti toimittaa samaan hintaan kuin hankintahinta. Laatu oli joka tapauksessa huipputasoa.

Byggmaxin laatu oli nimittäin sama kuin kahdella suurella vaihtoehtoisella toimittajalla lähistöllä, joista ostin ne mitat, joita Byggmaxilla ei ollut. Mutta jos on epäonnea ja saapuu, kun vain roskalaudat (jotka löytyvät jokaisen toimittajan puutavaralähetyksistä) ovat jäljellä (mikä koskee kaikkia toimittajia), käännyn yleensä takaisin ja palaan seuraavana päivänä, kun uusia puutavaralähetyksiä on asetettu paikalleen.

Mielestäni Byggmaxilla on yleisesti ottaen hyvä laatu tuotteissaan, ostamani kipsi oli "La Farge" ja mielestäni se oli hyvälaatuista. Sen sijaan huomasin, että heidän tällä hetkellä varastossa oleva masoniitti oli huonolaatuista, huokoista ja siitä puuttui se kova pinta, joka oli edellisessä lähetyksessä. Lisäksi se oli "chev" (stavning), joten eri toimituksissa voi olla eroja. En voi olla samaa mieltä siitä, että heidän puutavaransa olisi huonoa, toki joskus viimeiset lankut voivat olla huonoja, mutta palaan parin päivän päästä, kun seuraava toimitus saapuu.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.