Ei enää lateksisilikonia minulle ainakaan byggmaxista...

J
Miles sanoi:
Mistä ostat Hornabachseja?

Itse olen käyttänyt Bilteman akryylituubia viimeisen vuoden ajan, mutta en ole asiantuntija ... se pysyy kuitenkin paikallaan kuten laitoin sen!
Kun käyn isossa kaupungissa Göteborgissa, ostan aina mukaani 5-6 tuubia.

Mikael_L
Stefan_h sanoi:
Olen ostanut Byggmaxista ehkä 6-7 kertaa... EI KOSKAAN ENÄÄ... Kaikki mitä olen ostanut sieltä on ollut huonoa... Ostin kertaalleen lekablock... Kokoero voi olla jopa senttimetrin kiven välillä... Ne jotka ostimme Finjasta olivat lähes täsmälleen yhtä suuria joka ikinen.. Vaikka tarvitsisin jotain sunnuntaina, jättäisin sen maanantaihin, kun voin mennä siihen kauppaan, josta yleensä ostan..
Yli vuosi sitten Stefan_h oli kirjautunut tänne, joten hän ei ehkä koskaan näe tätä.
Mutta joka tapauksessa juuri Finnjan lättklinkerblock myydään Byggmaxissa.

Toisaalta voi olla, että se ei ollut Finnjan block kun hän kirjoitti viestinsä.

Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään useimpia Byggmaxin tuotteita vastaan, mutta ei pidä unohtaa, että kun joku suosittelee tai varoittaa tietystä tuotteesta siellä, voi kyseessä olla toinen toimittaja puoli vuotta myöhemmin, tämä pätee huomattavasti myös Biltemaan.
Tämä voi varmasti myös aiheuttaa sen ristiriidan, joka meillä kuluttajilla vaikuttaa olevan heidän tuotteistaan.

Juuri lateksisauma on yksi harvoista asioista, joita olen ostanut Byggmaxista enkä ollut tyytyväinen. Jos verrataan Hornbachin 9 kr maksavaan, Hornbachin on unelma työstää. Sitä voin myös suositella...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.