Haluan varoittaa Byggmaxin halvasta lateksimassasta. Se maksaa noin 10 kr.
Se kuivuu 8 viikon jälkeen eikä enää täytä 1 mm:n halkeamia.
Suosittelen katsomaan toista sisämassaa!!

Onko muilla samanlaisia kokemuksia Byggmaxin letexfogista??

:-[

Saa sitä mistä maksaa... Suosittelisin ostamaan "märkesilikoni". Totta, se maksaa 40-60 kr... Mutta paljon parempi laatu asioissa.

Niin totta.
Vähän ärsyttää, että he myyvät vain sellaista roskaa.

Verktygsboden Sika "latexfog" 27 kr. Oli todella hyvä.

Olen käyttänyt paljon lateksisauma-ainetta byggmaxilta, eikä minulla ole ollut mitään ongelmia näiden kanssa, kuivuu ja on maalattavissa vuorokauden jälkeen.

Täytyy myöntää, että olen samaa mieltä edellisen puhujan kanssa, toivon vain, että olisin "löytänyt" byggmax latexfog aikaisemmin...

Olen ostanut rakennustarvikkeita byggmaxista ehkä 6-7 kertaa.. EI IKINÄ enää... Kaikki mitä olen sieltä ostanut on ollut huonoa... Ostin kerran lekablockeja... Koko erosi jopa sentillä kivestä kivelle.... Ne jotka ostimme finjalta olivat lähes täsmälleen saman kokoisia kaikki... Vaikka tarvitsisin jotain sunnuntaina, jättäisin sen maanantaihin, jolloin voin mennä siihen kauppaan, josta yleensä ostan...

Mielestäni Bygg-Max on loistava, ja olen uskollinen asiakas siellä. He ovat ehdottomasti myötävaikuttaneet rakennusmateriaalien alempiin hintoihin meille Tee-Se-Itse-henkilöille, mielestäni.

Lateksisauman kohdalla olen menestyksekkäästi käyttänyt Ge-Kåsin Ullaredistä ostettuja lateksisaumapatruunoita, 6,95 per patruuna. Toimii tosi hyvin. Joten hinta ei ole aina ratkaiseva tekijä mielestäni.

Voin olla samaa mieltä siitä, että ne ovat vaikuttaneet rakennustarvikkeiden hintojen laskuun. Täällä missä asun on yritys, joka tuo maahan laatutuotteita ja myy niitä hintaan, joka on vain hieman korkeampi kuin byggmaxin hinnat. Tietysti he eivät ansaitse niin paljon jokaisesta palkista tai eristepaalista. Mutta he myyvät niin paljon, että he ansaitsevat määrällä.

Miten Cheapyssa myytävien tavaroiden laatu on verrattuna Byggmaxiin?

Ei ole Byggmaxia täällä, mutta 10 km Cheapylle

/Mario

Onko kukaan tyytyväinen Byggmaxin sisäsaumaan/lateksisaumaan tänään?

Miles sanoi:
Onko joku tänään tyytyväinen Byggmaxin sisätilan-/lateksisaumaan?
Ei, edelleen roskaa.

Stefan N sanoi:
Ei, edelleen roskaa.
Jo se on todella halpa, niin ihmettelee...

Bilteman akryylitiiviste sitten 20 rahaa .. :-)
Archive%5CProduct_images%5C36%5CLarge%5C36-4808_l.jpg

Viimeksi muokattu:
J
Olen käyttänyt Hornbachin halpoja 11:- ja se toimii yhtä hyvin kuin bostic's 50:-

Mistä ostat Hornabachs?

Olen itse käyttänyt Bilteman akryyliputken viime vuoden ajan, mutta en ole asiantuntija alalla ... se pysyy paikoillaan, kuten laitoin sen joka tapauksessa!

Ei minullakaan ole ollut ongelmaa byggmax latexfog kanssa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.