11 791 lukukertaa ·
8 vastausta
12k lukukertaa
8 vastausta
Byggmax Seinäpaneeli v-pontti kattoon?
Hei,
onko kukaan kokeillut asentaa byggmax seinäpaneelia MDF-materiaalista (http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-1024.aspx) kattoon? Onko joku käyttänyt sitä seinässä?
Olen käyttänyt "Panelskivan" aiemmin ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Kuitenkin nämä maksavat lähes kaksi kertaa enemmän kuin byggmax -levyt. Ero, jonka voin nähdä, on se, että panelskivan on 20 cm kapeampi (40 sijaan 60). Tämä tekee siitä hieman hankalampaa asentaa... mutta onko jollakulla muuta kokemusta?
onko kukaan kokeillut asentaa byggmax seinäpaneelia MDF-materiaalista (http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-1024.aspx) kattoon? Onko joku käyttänyt sitä seinässä?
Olen käyttänyt "Panelskivan" aiemmin ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Kuitenkin nämä maksavat lähes kaksi kertaa enemmän kuin byggmax -levyt. Ero, jonka voin nähdä, on se, että panelskivan on 20 cm kapeampi (40 sijaan 60). Tämä tekee siitä hieman hankalampaa asentaa... mutta onko jollakulla muuta kokemusta?
Jäsen
· västra götaland
· 28 viestiä
hei. ajattelin itse asentaa sellaisia kolmeen kattoon. mutta minua neuvottiin olemaan tekemättä niin, koska ne on tarkoitettu seinille, joten niissä ei ole päätyponttia pituussuunnassa. joten itse olen ostanut valkoiseksi petsattua helmiponttia. se on, kuten sanottu, enemmän työtä. mutta näyttää varmasti paremmalta, kun se on valmis.
Aha, ei sitten se toimi...Kiitos tiedosta.
Olen talossa asentanut sekä paneelilevyn että "oikean" valkoiseksi maalatun paneelin. Olen itse asiassa tyytyväisin paneelilevyyn...
OK, sitten täytyy ostaa kalliimpi vaihtoehto...
Olen talossa asentanut sekä paneelilevyn että "oikean" valkoiseksi maalatun paneelin. Olen itse asiassa tyytyväisin paneelilevyyn...
OK, sitten täytyy ostaa kalliimpi vaihtoehto...
Jäsen
· västra götaland
· 28 viestiä
okay. tarkistin hinnan naapurikunnassa. ja he pyysivät korkeampaa M2 hintaa maalaamattomasta paneelilevystä kuin mitä maksoin valmiiksi petsatusta oikeasta paneelista.:blushing:
Jäsen
· Västra götaland
· 335 viestiä
Rakennustavaratalossa on muuten saatavilla päätypontattuja paneelilevyjä, tosin maalaamattomia. Se, josta he mainostavat televisiossa. Ei kalliimpi kuin Byggmax, jos on vähän alennusta, kun katsoimme.
Se on myös minun kokemukseni paneelilevystä...eli kallis. Olen maksanut saman hinnan kuin valkoiseksi maalatusta 17mm paneelista, noin 170:- per neliö...
Mitä rakennusliikettä tarkoitat? Byggmaxin levy maksaa 90:-/m2. Voiko paneelilevyn saada samaan hintaan?jimmyboy_666 sanoi:
Jäsen
· västra götaland
· 28 viestiä
:|offtopic mutta. olen juuri purkamassa vanhoja kattolistoja laittaakseni oikean paneelin ylös. listat on naulattu maksimissaan 15 cm välein 4-5 tuuman nauloilla:| sillä edellisen omistajan on täytynyt joko olla hyvä alennus nauloista tai sitten hänellä on ollut hyvin vähän aikaa kulutettavana
Jäsen
· Västra götaland
· 335 viestiä
Annoin 57,46 kr levyltä, joka on 400x1205, eli noin 2 levyä per kmv. Joten annoin noin 118 kr kvm. Onhan se vähän kalliimpi kuin byggmax, mutta sitten se on uritettu lyhyeltä sivulta myös, joten sen voi asentaa kattoon.
Klikkaa tästä vastataksesi