3 735 lukukertaa ·
14 vastausta
4k lukukertaa
14 vastausta
Byggmax lattialastulevy
Onko byggmax-lattiaslastulevy kunnossa, jos se liitetään palkkien ulkopuolella?
Ja pitäisikö lattiaslastulevyllä olla tietty luokitus parhaan lujuuden saavuttamiseksi?
Aion asentaa keittiöön, jossa c/c on 60.
Ja pitäisikö lattiaslastulevyllä olla tietty luokitus parhaan lujuuden saavuttamiseksi?
Aion asentaa keittiöön, jossa c/c on 60.
Moderator
· Stockholm
· 57 851 viestiä
Se on ollut esillä aiemmin, ja muistan, että silloin väitettiin, ettei niitä saa jatkaa ilman tukea jatkokohdassa. Tämä oli kuitenkin varmasti 2 vuotta sitten. Jos se ei ilmene heidän asennusohjeistaan (tavallisesti lukee jotain tuotteesta byggmax-sivustolla), oletan, että niitä ei saa jatkaa ilman tukea. Jos voit selvittää, mikä valmistaja on kyseessä, valmistajan sivustolla on yleensä yksityiskohtaista tietoa.
Lattialevy, jonka ostin rakennusliikkeestä kesällä, ei saanut liittää ilman tukea ainakaan, voi olla että he ovat vaihtaneet toimittajaa sen jälkeen, mutta sen voi kai tarkistaa suhteellisen helposti.
Sent from my HTC Desire using Byggahus
Sent from my HTC Desire using Byggahus
Yksi komplikaatio on, että ei ole olemassa "Byggmax golvspån". Merkki voi vaihdella. Sinun on tarkistettava juuri se erä, jonka aiot ostaa. Mutta paketeissa on yleensä aina ohjeet mukana.
Jos minä olisin asentanut golvspån ja jokin yksittäinen poikittaissauma olisi mennyt etääksi tukipalkista, en murehtisi sitä öisin.
Jos minä olisin asentanut golvspån ja jokin yksittäinen poikittaissauma olisi mennyt etääksi tukipalkista, en murehtisi sitä öisin.
Ei se mitään, en ole kyllä tarkistanut, mitä ne veloittaa lattiasorasta paikallisessa rakennusliikkeessä, mutta luulen, että se tulee paljon kalliimmaksi. OSB on melkein puolet halvempi Byggmaxissa verrattuna paikalliseen vaihtoehtoon.
Ostin lattialastulevyä byggmaxista 3-4 vuotta sitten, ja se oli erittäin "pehmeää" "koostumukseltaan" kun porasi ja sahasi siihen, muutaman kuukauden päästä ostin muutaman levyn lisää täydentääkseni kohtaan, jossa hukkapala oli enemmän kuin olin laskenut, uudet levyt olivat paljon kovempia ja sileämpiä pinnaltaan, eivätkä ne sopineet yhteen ensimmäisten ostamieni kanssa.andersmc sanoi:
Valitettavasti he vaihtavat toimittajia joskus, en tiedä oliko minulla huono tuuri ja törmäsin heidän ainoaan toimittajavaihdokseensa, vai onko se jotain, mitä he tekevät usein.
Neuvoni on joka tapauksessa ostaa kaikki tarvitsemasi lattialastulevyt kerralla, erityisesti jos heillä on alhainen varastosaldo ostohetkellä.
magnu: hinta beijerillä on /m² ei per levy kuten se maksaa byggmaxissa (99kr/levy beijerillä).
Mutta rehellisesti sanottuna ero ei ole niin suuri, jos totta puhutaan, maksaisin enemmän, jos se tarkoittaisi, että voisi (turvallisesti) jatkaa säännön ulkopuolella, koska hävikki pitäisi kompensoida korkeampaa hintaa.
Mutta rehellisesti sanottuna ero ei ole niin suuri, jos totta puhutaan, maksaisin enemmän, jos se tarkoittaisi, että voisi (turvallisesti) jatkaa säännön ulkopuolella, koska hävikki pitäisi kompensoida korkeampaa hintaa.
Juuri niin. Vähän huonoa onnea, ja joutuu hylkäämään 55 cm jokaisesta levystä. 55 cm 180 cm:stä on melkein kolmasosa, joten voitto häviää nopeasti. Itse en koskaan ostaisi lattialastulevyä, joka ei kestä liittämistä koolausten ulkopuolella.v-g sanoi:
/Vojma
Klikkaa tästä vastataksesi