Päätin ostaa rakennusmaxin omia laattoja, olen kuullut, että ne on S:t eriksin valmistamia, mutta nyt epäilen sitä luettuani lähetyslapun, jonka sain aamulla. Laatat ovat mielestäni erittäin hyvän laatuisia. Vähän valujäämiä siellä täällä ja hiukan kiveä, joka nousee laattojen pintaan.
Nämä laatat ovat tarkoitettu kasvihuoneeni alle. Tähän asti ne vaikuttavat aivan hyviltä! Hintana vain noin 4000 kr 115:stä 350x350x50 laatasta ja 20:stä 175x350x50 laatasta. Neljä kokonaista laattaa oli halkeilleet, mikä on täysin hyväksyttävää, tarkoitushan on tilata ainakin 10% ylimääräisiä laattoja.
Minulla on kuitenkin kysymys, olen ostanut 60 kg saumaushiekkaa (ruskea) rakennusmaxilta, kun en jaksanut ajaa koko matkaa bauhausiin, onko kenelläkään kokemusta hiekasta, jos on, lähetä mielellään kuva siitä, miltä se näyttää. Kiitos!
Jos aiotte viljellä kasvihuoneessa, saumojen väliin kertyy silti hieman likaa. Täytimme saumat harmaalla kivenjauholla, mutta olemme täydentäneet Buildingmax ruskealla eikä se ole asia, johon kiinnittäisimme huomiota.
Jos aiotte viljellä kasvihuoneessa, saumoihin kertyy kuitenkin hieman likaa. Me saumattiin harmaalla kivenmurskalla, mutta olemme lisänneet rakennusmaxin ruskeaa emmekä edes ajattele sitä.
Rakennamme Byggmaxin sauman tulevaan kasvihuoneeseemme. Vaikea nähdä mitään, koska laatat ovat hiekkapintaisia ensimmäisen saumauksen jälkeen, kuvaa otettaessa ei ollut vielä kasteltu.
Rakenteilla oleva kasvihuoneemme Byggmaxin saumalla. Vaikea nähdä mitään kuitenkin
kun laatat hiekkapölyssä ensimmäisen saumaamisen jälkeen, en ollut vielä kastellut kuvaa otettaessa.
[kuva]
Näyttää hyvältä!
Oletan, että saumahiekka ei sisällä mitään sitovaa, joten se ei lukitse laattoja