Aion laittaa shingeliä katolle, jonka kaltevuus on 30 astetta. Ei ole erityisen jyrkkä enkä ole lainkaan korkeanpaikankammoinen.

Mutta kun asensin katon ja huovan, minulla oli rimoitus, johon saatoin tukeutua. Täytin ruuvinreiät asfalttiliimalla.

Miten on shingelin asennus alhaalta ylös? Onko se ehkä niin kestävä ja sillä on suuri kitka, että tuntuu vakaalta liikkua katolla?

Joidenkin vinkkejä teiltä, jotka olette asentaneet shingeliä 30-katolle tai jyrkemmille?

Z zingo sanoi:
Aion laittaa palahuopaa katolle, jossa on 30 asteen kaltevuus. Ei se ole kovin jyrkkä, enkä ole lainkaan korkeanpaikankammoinen.

Mutta kun laitoin katon ja huovan, käytin ruoteita, joille pystyin tukeutumaan. Täytin ruuvinreiät asfaltiksiinnitysaineella.

Miten on palahuovan laitto, kun se pitää aloittaa alhaalta? Onko se ehkä niin kestävä ja onko siinä niin korkea kitka, että katolla ryömiessä se tuntuu vakaalta?

Joitakin vinkkejä teiltä, jotka olette asentaneet palahuopaa 30-asteen tai jyrkemmille katoille?
Vastaus KYLLÄ. Erittäin hyvä pito istua tai seistä sillä.

• Tykkään
klaskarlsson
  • Laddar…
Z zingo sanoi:
Aion laittaa kattotiiltä katolle, jonka kaltevuus on 30 astetta. Se ei ole kovin jyrkkä ja en pelkää korkeita paikkoja.

Mutta kun asensin katon ja alushuovan, minulla oli koolauksia, joita vasten saatoin tukeutua. Täytin ruuvinreiät asfalttiliimalla.

Miten on laittaa tiiltä, joka täytyy laittaa alhaalta ylös? Onko se ehkä niin kestävä ja sillä on niin korkea kitka, että tuntuu vakaalta ryömiä katolla?

Jotain vinkkejä teiltä, jotka olette asentaneet tiiltä 30 tai jyrkempään kattoon?
Olen asentanut sen 24 asteen kaltevuuteen, silloin ei ollut ongelmia.

Voit myös käyttää kattotuoliporrasta, joka roikkuu harjan yli. Rakensin yhteen, kun asensin alushuovan.

• Tykkään
Jonatan79
  • Laddar…
klaskarlsson klaskarlsson sanoi:
Olen asettanut sen 24 asteen kulmaan, ei ollut ongelmia.

Voit myös käyttää kattotuolitikkaat, jotka roikkuvat harjan yli. Rakensin itselleni yhden, kun laitoin underlagspapppen.
Kiitos. Ajattelin myös kattotuolitikkaita, mutta ajattelin, että olisi hankalaa saada shingelin paikoilleen siirtämättä tikapuita.

• Tykkään
klaskarlsson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.