11 499 lukukertaa ·
21 vastausta
11k lukukertaa
21 vastausta
Biltema ja laatu
Olen käyttänyt lähes ainoastaan Byggmaxin ruuveja, ja olen itse asiassa erittäin tyytyväinen.mandg sanoi:
Merkki, jota heillä on siellä - Arvid Nilsson - tai miten se nyt olikaan, mielestäni ovat todella hyviä ruuveja.
Erityisesti vähän pidemmät, torx25.
Ostin juuri viimeksi erän "universal" ruuveja 5x75, torx20 150 kpl hintaan 54.90.
Myös hyviä ruuveja, ruuvasin valumuotin niillä juuri viimeksi...
Siellä on paljon roskaa, mutta ruuviin olen tosiasiassa tyytyväinen.
Hei -JLT sanoi:
Olen juuri ostanut sekä Ankarspik (19-158) että Ankarskruv (87-121) Biltemasta.
Mitkä sinä tarkoitat, että ovat loppuneet ??
//Bosse
Hei -pellefant sanoi:
Olen juuri kiinnittänyt 500 Terassiruuvia Biltemasta. 87-727, ei yhtäkään ongelmaa. Heidän uudet Terassiruuvit jyrsinkierteellä kierteettömässä osassa tekevät sen, että se pysyy paikallaan eikä nouse ylös!
Bilteman ankkuriruuvi ei ole paljoa arvoinen, valitettavasti ostin sellaisia ja jos ei osu tarkalleen naulanreiän keskelle tai ruuvaa sitä hieman vinoon, se katkeaa hyvin helposti juuri pään alapuolelta. bosse Larsson - onhan siinä ero terassiruuviin ja ruuviin, jossa on 6 mm halkaisija, kuinka paljon voimaa tarvitsee niiden sisään ruuvaamiseen! Vähän off topic - ostin Bilteman autosolin kopion, hankasin alumiinivanteisiin - ei tapahtunut oikeastaan mitään, otin "oikean" autosolin ja sain kiillon esiin heti! Mutta kuten sanottu, saa mitä maksaa - useimmiten ainakin.
Klikkaa tästä vastataksesi