11 499 lukukertaa ·
21 vastausta
11k lukukertaa
21 vastausta
Biltema ja laatu
Sivu 1 / 2
Olen etsinyt ja nähnyt joitakin keskusteluja, jotka käsittelevät työkalujen ja laadun vertailua Biltema / "laatutavarat". Mutta seuraavaa ei käsitellä:
Onko jollain kommentteja Bilteman ruuveista (kipsi, lastulevy jne.) sekä nauloista?
Olen kiitollinen, jos voisin saada osan elämänviisauksestanne! ;D
Onko jollain kommentteja Bilteman ruuveista (kipsi, lastulevy jne.) sekä nauloista?
Olen kiitollinen, jos voisin saada osan elämänviisauksestanne! ;D
Saa mitä maksaa. Mutta ne ovat selvästi hyväksyttyjä.
Olen samaa mieltä koskien terassiruuveja. Silloin voi olla syytä panostaa johonkin merkkiin kuten grabber.
Olen samaa mieltä koskien terassiruuveja. Silloin voi olla syytä panostaa johonkin merkkiin kuten grabber.
Bilteman terassiruuvit ovat erinomaisia. Toisin kuin monet muut, ne ovat todella ruostumattomia, ja lisäksi ne voi ruuvata uudelleen ilman rikkoutumista ja hankaluuksia. Salaisuus on käyttää tuoreita bittisarjoja, muuten ristipää menee helposti sileäksi...
Yleisesti ottaen mielestäni Bilteman ruuvit ovat aivan OK, mutta suuremmissa/pitemmissä mitoissa ostan Jettingiä AKB:ltä.
Yleisesti ottaen mielestäni Bilteman ruuvit ovat aivan OK, mutta suuremmissa/pitemmissä mitoissa ostan Jettingiä AKB:ltä.
Terassilauta-, lastulevy- ja kipsiruuvit - Todella hintansa arvoiset!!!
Voin myös suositella bitsejä, joita myydään 5 tai 6 kappaleen pakkauksissa, en muista montako. Ne ovat tosi hyviä! Niitä voi helposti verrata huomattavasti kalliimpiin bitseihin.
Myös kaikki laatoitukseen liittyvä on hyvää, sekoitin/vatkaus lasta/hammaslastat kiinnitys saumauslaasti.
Biltemassa on paljon huippuja tuotteita! Ei kuitenkaan autonosia :-/
Voin myös suositella bitsejä, joita myydään 5 tai 6 kappaleen pakkauksissa, en muista montako. Ne ovat tosi hyviä! Niitä voi helposti verrata huomattavasti kalliimpiin bitseihin.
Myös kaikki laatoitukseen liittyvä on hyvää, sekoitin/vatkaus lasta/hammaslastat kiinnitys saumauslaasti.
Biltemassa on paljon huippuja tuotteita! Ei kuitenkaan autonosia :-/
Jepp, riktig bitshållare + bits från biltema. Kostar ingenting, bitsen. Man kan tappa bitsen utan att bli ruinerad, man kan låta frugan (Sveno-varning) köra skruvdragaren utan att bli ruinerad - bara att slänga vissna bits och ta en ny. Bitsen håller också rätt mått så det är inget problem på den fronten.Norre sanoi:Trall,spån,gips skruv - Absolut prisvärt!!!
Jag kan även rekomendera bitsen som säljes i 5 eller6 pack, minns inte hur många. De e skit bra! Kan lätt jämnföras med betydligt dyrare bits.
Även allt inom kakelsättning är bra, blandare/visp spackel/tandspackel fix fog.
Det finns mkt på biltema som är kanon! Dock ej bildelar :-/
Koskien bits, luulin olevani fiksu kun ostin aikaisemmin niitä 10-packin parilla eurolla kunnes kokeilin oikeasti karkaistua, joka kesti huomattavasti pidempään kuin kymmenen halpaversiota. Bitepidikkeissä ei myöskään kannata tinkiä laadusta. Ero on eniten magneetissa. Oikealla magneetilla voi poimia kokonaisen nipun ruuveja kastamalla bitsi ruuvipakettiin, kun taas huono bitepidike ei pidä edes yhtä ruuvia paikallaan.
On aina hauskempaa työskennellä hyvillä työkaluilla.
Biltemalla on kaksipäisiä bittisarjoja (yksi kummassakin päässä) 10 kappaleen pakkauksessa tyylikkäässä pidikkeessä. Nämä ovat aivan roskaa (vaikka ne maksoivat 22:90, muistaakseni). Useimmat menivät rikki (katkesivat) ensimmäisen ruuvin kiristämisen yhteydessä. Mielestäni Bilteman ruuvi on myös ihan ok.
Nyt oli houkuttelevaa kertoa, miten muut kuin minä talossa tekevät, kun he asentavat jotain, mutta pidättäydyn. Voin ainakin paljastaa, että saan pitää surkean akkuruuvinvääntimeni rauhassa. Jotkut ruokaveitset näyttävät kuitenkin hieman oudoilta...MathiasS sanoi:
Ostin halpoja kultaeroitettuja sekoitettuja ruuveja Harald Nyborgilta. Ne eivät olleet vain huonoja, vaan uskomattoman arvottomia!! Meillä on useita katkenneita tällaisia ruuveja talossamme, erityisesti keittiössä. Jopa tavallisella ruuvimeisselillä oli helppo katkaista pää. NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ SE OLI!!! Olemme suunnitelleet aikamme hyvin :
tiettyjen asioiden tekemiseen, ja sitten kaikki energia menee katkenneiden ruuvien kanssa säätämiseen!
Valitettavasti he olivat erittäin avuliaita ja ymmärtäväisiä kaupassa, eikä ollut ongelmia saada rahoja takaisin. Valitettavasti sanon, sillä minulla oli tarve päästää ulos vähän vihaa.
No niin, opinpa ainakin jotain uutta.
Valitettavasti he olivat erittäin avuliaita ja ymmärtäväisiä kaupassa, eikä ollut ongelmia saada rahoja takaisin. Valitettavasti sanon, sillä minulla oli tarve päästää ulos vähän vihaa.
No niin, opinpa ainakin jotain uutta.
Öhm... Assii kun naulataan taulu-naulat (tai muut naulat, joihin ripustaa asioita) suoraan, vaikka mieluiten hieman alaspäin johtuen siitä, että on lyhyt.sveno sanoi: