Hei hyvät ihmiset!
Olen katsellut, kuinka korjata kellariraput ja rapatut seinät, mutta en löydä oikeaa vastausta.
Kokeilin korjata yhden askelman viime kesänä, mutta se ei kestänyt talvella, vaan se halkesi ja palat irtosivat. Liitän mukaan vähän kuvia.
Minulla ei ole aavistustakaan, millaista betonia tai rappausta se on, ja ymmärtääkseni se on olennaista korjauksessa.
Minulla ei ole itse suurempaa kokemusta korjauksista, mutta luulisin, että sinun täytyy poistaa uloin materiaali saadaksesi suuremman pinnan kiinnitykseen.
Nyt näin korjauksen ja lisään:
Ehkä täytyy porata sisään armeringsjärn vanhaan rakenteeseen, jotta se pysyy koossa.