Hei hyvät ihmiset!
Olen katsellut, kuinka korjata kellariraput ja rapatut seinät, mutta en löydä oikeaa vastausta.
Kokeilin korjata yhden askelman viime kesänä, mutta se ei kestänyt talvella, vaan se halkesi ja palat irtosivat. Liitän mukaan vähän kuvia.
Minulla ei ole aavistustakaan, millaista betonia tai rappausta se on, ja ymmärtääkseni se on olennaista korjauksessa.
Vanhan kellerin rapun seinä, jossa on halkeamia ja irtoilevaa betonia, osoittaa kulumista ja vaatii korjausta. Vanha, kulunut betoninen kellarirappu, jossa on irtoamisen jälkiä ja lohkeamia. Vasemmalla puolella haalistuneet, maalatut muurit. Kellariraput, joissa on halkeamia, sekä osittain rapautunut ja kostunut kellarin seinä, jossa maalipinta hilseilee. Halkaiseva kellarirappu, jossa vanha ja rapistuva rappaus ja halkeamat seiniin. Maali hilseilee ja näkyvissä on kosteuden aiheuttamia vaurioita.
 
Minulla ei ole itse suurempaa kokemusta korjauksista, mutta luulisin, että sinun täytyy poistaa uloin materiaali saadaksesi suuremman pinnan kiinnitykseen.

Nyt näin korjauksen ja lisään:

Ehkä täytyy porata sisään armeringsjärn vanhaan rakenteeseen, jotta se pysyy koossa.
 
Okei, ja ne kuulostavat hyviltä ideoilta kiitos
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.