Hei kaikille!
Aion remontoi meidän sisäänkäynnin portaat, jotka on tehty betonista.
Ne on maalattu, mutta se ei ole kaunis näky nyt.
Ajattelin laittaa klinkkeriä niille, mutta sitten satuin
törmäämään tälle sivulle
http://www.duracoat.se/duratrapp.html
Liimataan tyyliin merikiviä, jotka ovat sekä pakkasenkestäviä että kulutusta kestäviä.
Minusta se kuulostaa hyvältä, mutta haluan tietää onko jollain kokemuksia tästä.
/Lars