5 938 lukukertaa ·
3 vastausta
6k lukukertaa
3 vastausta
Betonin koostumus?
Muotin on oltava tiivis. Mahdollisesti voi myöntyä tästä, jos betoni on erittäin jäykkää. Jos betonin on tarkoitus valua niin pitkälle, se on melkein vettä.
Älä siirrä betonia täryttimellä.
Tilaa pumppuauto.
Olen "viihdyttänyt" itseäni sekoittamalla muutaman kuution tombolan kanssa, enkä koskaan harkitsisi tuoda 10 m^3 betonia kottikärryllä sisälle.
Älä siirrä betonia täryttimellä.
Tilaa pumppuauto.
Olen "viihdyttänyt" itseäni sekoittamalla muutaman kuution tombolan kanssa, enkä koskaan harkitsisi tuoda 10 m^3 betonia kottikärryllä sisälle.
Jos pyydät sitä niin. Noin 0,5-0,6 metriä paksu sinun mukaasi. tukeva siis.
Minulla oli pieniä reikiä kun valoin omat L-elementtini, mutta ei niin suuria kuin 1 cm. luulen että sinun täytyy tiivistää nämä saadaksesi järkevän tuloksen.
Jos valat muurin 10 cm paksuksi, se on korkeintaan 1 m3 mitä kärrätä. Muutamia kottikärryjä ja kavereita niin se hoituu nopeasti
Sitten voi tehdä oman kourun, johon betonikuormuri kaataa, ja sitten pitää lapioida/vetää betonia omassa kourussa vähän matkaa
Minulla oli pieniä reikiä kun valoin omat L-elementtini, mutta ei niin suuria kuin 1 cm. luulen että sinun täytyy tiivistää nämä saadaksesi järkevän tuloksen.
Jos valat muurin 10 cm paksuksi, se on korkeintaan 1 m3 mitä kärrätä. Muutamia kottikärryjä ja kavereita niin se hoituu nopeasti
Sitten voi tehdä oman kourun, johon betonikuormuri kaataa, ja sitten pitää lapioida/vetää betonia omassa kourussa vähän matkaa
Muotin on oltava tiivis. Betonisnurru voi valua ulos vain muutaman millimetrin levyisestä raosta, kun se täristetään, ja silloin betonin laatu heikkenee sisäpuolella, koska muottiin jää liian vähän vettä ja hienojakoisia fraktioita juuri siinä kohdassa.
Klikkaa tästä vastataksesi